poniedziałek, 3 marca 2014

Joker ocenia: Smackdown 27 luty 2014

Na samym początku zwracam się do was z małą prośbą. Moglibyście komentować nasze posty? Wiem, że pewnie wam się nie chce, jednak chcemy w ten sposób zobaczyć czy doceniacie naszą pracę. To naprawdę nas motywuje do dalszej, ciężkiej pracy a to wszystko dla Was. :)
Skala ocen:
1-1.9 – horror
2-2.9- tragedia
3.0-3.9 – lepiej o tym zapomnieć
4.0-4.9 – bardzo słabo
5.0-5.9 – słabo
6.0-6.9. -nie najgorzej
7.0-7.9 – dobrze
8.0-8.9. – bardzo obrze
9.0-9.9 – znakomicie
10 – trzeba to oglądnąć. Lepiej być nie może.
(ocena początkowa to 5)
Batista… i wszystko jasne
Było to najlepsze promo Batisty po powrocie i to jak mocne. Wydaje mi się, że po tym segmencie Dave stał się całkowitym heelem, a to jest obecnie najlepsze posunięcie ze strony WWE. Dave nigdy nie był i nie będzie lubiany jako face, a teraz wkroczył w ere Bryana, więc już totalnie face’owy Dave był skazany na pożarcie. Heelowy Animal, to zawodnik, którego aż chce mi się oglądać, ponieważ wiemy, jak publika będzie na Niego reagowała. Zapewne po WMce zostanie największym heelem federacji. Osobiście dalej będę mu markował, ponieważ mi nie przeszkadza jego push, bo przynajmniej walczy na tygodniówkach, nie to co np. Rock. :) Dobry segment, który zaowocował nam heel turnem, a do tego walką Batisty z Zigglerem.
Ocena: 8
Mark Henry & Big E vs Jack Swagger & Cesaro(w/Zeb Colter)
Dosyć dobra walka, która prowadzi do rozpadu Real Americans. Jestem ciekaw, czy rozpad tej drużyny nastąpi przed, czy po Wrestlemanii. Wydaję mi się, że przed, ponieważ Cesaro jest mocno pushowany i jest szansa na udział Cesaro w walce o pas I.C. Ciekaw jestem co z Markiem na WM, ale pewnie niedługo się przekonamy. Szkoda, że Jack tak po prostu wybaczył Szwajcarowi, ale wiemy, że przyjaźń wszystko wybacza :) Warto podkreślić, że Cesaro z Big E pokazali kawał dobrego wrestlingu, za co duże brawa. Po ostatnich tygodniach, Cesaro wyrasta nam na postać, która w przyszłości może sporo namieszać.
Ocena: 7.5
Sheamus vs Alberto Del Rio
Byłem pozytywnie zaskoczony tą walką. Spodziewałem się drewnianego, nudnego starcia, a tymczasem Panowie zaserwowali nam agresywną walkę, która trzymała tempo od początku do końca. Christian zaatakował Sheamusa i czy to oznacza, że dostaniemy ich walkę na WMXXX? Mam nadzieję, że nie. Ich feud nie ma żadnego początku, bo konflikt rozpoczynający się w walce w komorze nie jest dość przekonujący. tzn. walkę mógłbym zobaczyć, ale konflikt musiałby opierać się na pewnym podłożu.
Ocena: 7.5
Batista vs Dolph Ziggler
Pojedynek, mający na celu podpromowanie Davee’a zarówno w roli heela, jak i pretendenta. Niestety Batista odstaje kondycyjnie, ale wciąż podoba mi się styl walki, ponieważ jestem fanem agresywnych stiffowych starć , a taki move set preferuje ,,zwierzak”. No przydałby się jeszcze Powerbomb po walce, ale ok. W dwóch słowach: solidne starcie.
Ocena: 7
Bray Wyatt wciąż zachwyca
Jeśli ktoś czyta moje ocenki, to wie jakie mam podejście do Braya. Kolejne wspaniałe promo, jak i segment z udziałem Rodzinki i Tarczy. Hunter powiedział, tylko że zawalczą na Raw, z czego fani byli bardzo zadowoleni. Fajnie też zabookowali wyjście z szeregów Wyatta i Romka, pokazując, że to dwie przyszłe gwiazdy tej organizacji (jeśli wszystko pójdzie po myśli Vince’a i spółki). Czekamy na walkę na Raw, ponieważ jeśli zgotują nam takie starcie jak na EC, to po prostu czapki z głów. I tu nasuwa się pytanie. Czy rozpad The Shield nastąpi już w poniedziałek? Ostatnie newsy mówią, że Ambrose zawalczy z Big E w unifikacji pasów, a Romek & Seth zawalczą z Ericiem i Harperem. Osobiście chciałbym rozpadu The Shield przed WMką i solowa walkę Reignsa, ale zobaczymy co nam szykuje jakże kreatywny Creative Team :)
Ocena: 7
Aj Lee vs Cameron
Ehhh już mam dość narzekania na divy w WWE. Oprócz AJ, Natalyi, Paige, Emmy i kilku Div z NXT to mamy same modelki lub wytapetowany gwiazdeczki. Sory, ale jeśli Cameron czy  Naomi to przyszłe mistrzynie, to dziękuję za oglądanie segmentów z udziałem pań. I ten wrzask Cameron podczas walki.. dżizas ;p
Ocena: 4.5 
Daniel Bryan & The Usos vs Kane & The New Age Outlaws
Bardzo dobra walka, kończąca ten przyzwoity epizod. Szkoda tylko, że Bryan zaczyna terminatorzyć, ale to nie jest żaden minus. Starcie dobrze podpromowało feud Kane’a z Bryanem i Usos z NAO. Mam tylko dwie sugestie:: Kane musi walczyć w normalnym stroju, NAO zachowują pasy lub tracą na korzyść kogoś innego niż Usos, ponieważ ich zachowanie, darcie się, czy wystawianie języka nie sprawia, że można brać ten team na poważnie.:P
Ocena: 8
Średnia ocena gali – 7.04.  Kolejny dobry epizod Smackdown, które z tygodnia na tydzień poprawia swoją jakość. Czekamy jeszcze na walki w stypulacjach, czy znakomite feudy na SD, ale wiadomo, że najlepsze lata WWE ma już za sobą i niestety jest to bolesna sprawa.
Publika – 7. Nie było tak dobrze, jak przy okazji Raw, czy Impact, ale dali radę. Szkoda, że słabo przyjęli wiadomość o walce Shield vs Wyatts na Raw, ale za to wspaniale przyjęli turn Batisty (wielkie booooo).
Wyniki – 8. Nie ma co tu dużo mówić o wynikach. Wygrali ci, co mieli wygrać i tyle. Jednak akurat rezultaty były dobre, jeśli chodzi o promocje danego zawodnika lub feud’u.
Emocje – 6. Z początku chciałem dać ,,4″, ale po heel turnie i konfrontacji Shield z Wyatt dam sześć, bo te dwa segmenty poprawiły jakość tej tygodniówki.
Co nam dała gala? - No oczywiście heel turn Batisty.
To tyle, a my widzimy się po Raw, które może stać się niezapomnianym epizodem, lub zbojkotowanym. Chyba wiadomo dlaczego, a jak nie to podpowiem: Raw w Chicago :P Zapraszam do komentowania, chwalenia, hejtowania, pisania tego, co Wy myślicie na temat tego odcinka. Pozdro!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz