wtorek, 11 marca 2014

WWE RAW 10/03/2014 - Raport

WWE Monday Night RAW #1085
FedExForum w Memphis, Tennessee, USA
Gale komentowali: Michael Cole, Jerry Lawler & John Bradshaw Layfield
Jerry Lawler, WWE, RAW, wrestling

Kolejne RAW w drodze do WrestleManii rozpoczyna Hulk Hogan:
Hulk Hogan, gif, WWE, RAW, wrestling
Hogan: "Powiem wam coś Mempho-Hulkamaniakowie! Wiecie, przez dwa ostatnie tygodnie nie było mnie tutaj na poniedziałkowej nocy. Ludzie mówili mi, że to jest wspaniałe mieć mnie z powrotem w WWE. Witaj w domu! I tak noc po nocy, dzień po dniu. Wciąż oglądając WWE Network mam możliwość przypomnienia sobie moich największych walk jak z Ultimatem Warriorem, ohh yeah Macho Manem Randym Savage lub inne wielkie bitwy z Andre the Giantem. Moje serce zaczyna wyścig, jestem podekscytowany, gdy przypomina mi się slam na Andre przed 93 tysiącami osób na WrestleManii 3, to było szalone. Mam gęsią skórkę, przypomina to mi zderzenie z Cadillaciem, wpadłem jednak na pomysł tak historyczny, że po prostu nie mogłem się tutaj nie pojawić, więc jestem tutaj, aby świętować 30 lat WrestleManii. I jako honor dla jednej z największych gwiazd WWE wszechczasów będziemy mieli 30 osobowe battle royal over-the-top-rope poświęcone pamięci Andre the Gianta. 30 gwiazd w ringu i każda z nich będzie chciała wygrać upragniony puchar pamięci Andre the Gianta. Więc na zakończenie mam tylko jedno pytanie - Co zrobisz, gdy Hulkamania i WrestleMania 30 będą szaleć wobec ciebie?"

John Cena wchodzi na ring.

Cena: "Zawszę lubię być w tym ringu przed publicznością za względu na ich energię, którą można usłyszeć. Dziś jest wielki powód, widzę tam plakat z napisem "Hogan still rules" i chcę tylko powiedzieć, że ma rację, witaj z powrotem. Mężczyzna, który był niezbędny, gdy WrestleMania rodziła się 30 lat temu. Każdego roku WrestleMania jest tradycją i teraz tworzymy tradycję. The 30-man Andre the Giant Memorial Battle Royal. Moim ulubionym momentem było to coś już tu opisałeś - 93 tysiące osób, mogę sobie tylko zobrazować to, jak czuł się Hulkster, jako mistrz w każdym znaczeniu tego słowa, ale mogę powiedzieć, że oglądając to w domu rozpoczyna się szał, próbując rozerwać koszulę, ale nie byłem na tyle silny. Wyginałem swoje nie-24 calowe ramiona przed moją rodziną, ale w tym momencie wiedziałem, że Hulkamania będzie żyć wiecznie. Więc zapytałem się, co zrobisz bracie? I wtedy zdałem sobie sprawę, że mam zamiar, jako pierwszy wpisać swoje nazwisko do Andre the Giant, 30-man Battle Royal!"



Bray Wyatt, gif, WWE, RAW, wrestling
Wyatt Family wchodzą do areny, Bray: "Zawsze byłem zafascynowany dumą. To jest mój ulubiony grzech. Ma moc niewidomych, nawet najsilniejszy człowiek, który jest nazywany nieśmiertelnym. Hej dzieciaki weźcie swoje witaminki i zmówcie modlitwę, chwała wszechmogącemu, lojalność i szacunek. Jesteś zarówno kłamcą, która żeruje nad słabszymi i dajesz im nadzieje, ale nadzieja jest martwa. Jak twoje dziedzictwo John. Widzę to w twoich oczach, nie dostaniesz go. John pozwól mi go położyć dla ciebie. Jeśli spojrzysz na mnie zobaczysz przyjaciela, jeśli spojrzysz na mnie zobaczysz wroga. Jeśli spojrzysz mi prosto w oczy zobaczysz Boga."

Cena: "Możesz słuchać tych wszystkich bzdur, które powiedziałeś? Zacząłeś od stwierdzenia, że duma będzie upadkiem człowieka a następnie zakończyłeś mówiąc, że powinniśmy widzieć cię, jako boga, nie widzę boga. Widzę bezdomnych, dlaczego kto spędził tak wiele czasu w Margueritaville szuka swojej utraconej solniczki "?" i co znalazłeś dwóch zbirów, latarnię i stary fotel z Cracker Barrel. A teraz myślisz, że możesz tu tańczyć walca w hawajskiej koszuli i z fedorą i mówisz, że można być kimś? Udowodnij to. Hulk nie jestem pewien, że będę w stanie zrobić tą bitwę, bo mam zamiar wyzwać kogoś na WrestleManie. Bray mówisz, że nadzieja umarła, ale mam nadzieje, że zaakceptujesz to. Chcę ciebie w ringu na WrestleManii!"



Bray: "Cóż tam jest więcej nadziei. Zabawne gry są z tobą John ale w końcu złapiesz się w sieci pająka."

Walka #1:
Singles Match
John Cena (w/Hulk Hogan) vs. Erick Rowan (w/Bray Wyatt & Luke Harper)

Cena wykonuje Punche, Rowan odpowiada Clotheslinem a potem pracuje nad nogą rywala. Rowan wykonuje potem Double Atomic, ale Cena kontruje. Jednak i tak Rowan dokłada atak z kolana a potem Pump Handle Backbreaker. Rowan następnie wykonuje Elbow Drop, ale jednak Cena kontruje i wykonuje Punch oraz Kick. Następnie Rowan łapie Cene i wykonuje na nim Fallaway Slm a potem Splash w narożniku. Rowan zapina Bear Hug, ale Cena kontruje i wykonuje Rollup 1...2...3



Zwycięzca: John Cena (Czas trwania pojedynku - 3:28)

Poprzez WWE App można było wybrać stypulację walki Christiana i Sheamusa. Typy to Falls Count Anywhere, 2 out of 3 falls oraz Memphis Street Fight.

Na rampie są Stephanie McMahon oraz Triple H. "W ostatni poniedziałek na RAW, Daniel Bryan zaatakował mojego męża. Następnie poniósł konsekwencje, kiedy mój mąż położył go na środku w ringu po tym jak wykonał Peddigre. Teraz działania Bryana są podstawą do natychmiastowego rozwiązania umowy, ale mój mąż i ja chcemy dać przykład a więc chcemy złożyć szczere przeprosiny, bo to jest najlepsze dla biznesu. Mam namyśli to, że uznajemy, iż wartość marki Daniela Bryana nie jest A+ jak Randy'ego Ortona, Batisty oraz Triple Ha ale jest w wysokiej randze. I dlatego nie zwolnimy go, jeżeli zrobi nam taką samą uprzejmość i przeprosi nas. Chcemy także, aby zaakceptował, że nie jest wystarczająco dobry, aby walczyć z moim mężem na WrestleManii. Mój mąż jest znacznie silniejszy fizycznie w przenośni i dosłownie. Jeżeli Daniel zrobi to dzisiaj będziemy bardziej przychylni do niego, jeżeli nie to będzie miał poważne konsekwencje. Mamy nadzieje, że zostaniecie na resztę show."


New Age Outlaws dołączają do stołu komentatorskiego.

Walka #2:
Tag Team Match
The Usos (Jey Uso & Jimmy Uso) vs Curtis Axel & Ryback

Początek walki należał do Usosów. Suplex od Rybacka i zmiana z Axelem, który potem wykonuje atak z przedramienia oraz Reverse Chin Lock. Jimmy wychodzi z dźwigni zmieniając się ze swoim bratem po skontrowaniu belly-to-back suplex. Jey atakuje Axela Clotheslinem oraz Kickami. Jey dokłada Samoan Drop a potem Running Butt Splash, po czym Clothesline. Następnie Superkick dla Rybacka i dla Axela zmiana z Jimmym, Plancha dla Rybacka i Superfly Splash dla Axela 1...2...3



Zwycięzcy: Jimmy Uso & Jey Uso (Czas trwania pojedynku - 3:00)
Kane jest w swoim biurze z The Shield. Kane mówi, iż w zeszłym tygodniu przegrali z Wyatt Family ponownie. Pierwszy raz, bo Dean porzucił drużynę a potem zrobił to Seth. Na SmackDown wyrzucili swoje brudy w sposób nieprofesjonalny. Kane mówi, iż chcę sprawdzić czy są nadal wartościowi i dlatego Seth i Roman zmierzą się z byłymi mistrzami Tag Team Rhodes Brothers. Seth przypomina o porażce Kane'a na SmackDown. Dean podkreśla, że to stało się ponownie. Seth dodaje, iż został znokautowany przez Big Showa. Roman mówi, iż pozbędą się demona, który staję im na drodze.

Kane na Smackdown zmierzy się z Big Showem.

Walka #3:
Singles Match
Big E vs Jack Swagger (w/Cesaro & Zeb Colter)

Zwarcie i Swagger atakuje rywala kolanem. Potem Irish Whip i Running Shoulder, Big E atakuje rywala punchami w narożniku, ale Swagger kontruje i Slam. Następnie Clothesline 1...2 Kick Out, [Big E Langston wystąpi w Battle Royal dla pamięci Andre the Gianta]. Swagger następnie wykonuje Big Boot a po chwili atak z ramienia, ale Big E kontruje i wykonuje Running Splash niczym Ultimate Warrior, ale jednak Jack atakuje go kolanem. Swagger dusi rywala przy linach a potem Cesaro przeszkadza a Big E wykonuje rollup 1...2...3

Zwycięzca: Big E (Czas trwania pojedynku - 3:03)

Po walce Antonio Cesaro dalej kłóci się z Jackiem Swaggerem.

The Undertaker jest w drodze na ring. Jednak za nim zaczyna mówić Paul Heyman pojawia się na rampie z mikrofonem. "Umm... Przepraszam, jeśli moja obecność utrudniła twój tok myślenia. Jak pan wie nazywam się Paul Heyman i jestem adwokatem twojego rywala na WrestleManii 30 Brocka Lesnara. Przyszedłem tutaj, aby przedstawić naszą pozycję, jeśli chodzi o zachowanie największego streaku w sporcie, największą passę w rozrywce, największą passę w rozrywce sportowej. Ponieważ tak wiele osób rzuca się wokół tej liczby 21-0 w sposób, który trywializuje wielkość tej realizacji. Pozwólcie, aby przypomnieć historyczny kontekst, sam pan Mr. WrestleMania nie wygrał żadnej z dwóch walk z rzędu. Triple H miał dwie, ale nigdy nie miał 3 wygranych na WrestleManii z rzędu. Hulk Hogan miał 3 zwycięstwa z rzędu, ale nigdy nie miał streaku czterech wygranych na WrestleManii. To samo można powiedzieć o Johnie Cenie. Żaden, Shawn Michaels, HHH, Hulk Hogan, Stone Cold, John Cena nie miał wysokiego streaku jak pan. Pan zgromadził 21 zwycięstw z 21 walk. To jest mit, mit staje się legendą, legenda staje się bóstwem w epickich proporcjach. To, dlatego jestem tutaj. Każdy potrzebuje czegoś i szczerze mówiąc po ostatnim roku patrzę na ciebie tak blisko, uwielbiam cię. Wielbię streak, ale szczerze mówiąc Brock Lesnar to rzeczywistość. Teraz muszę przyznać, Brock Lesnar wkracza w nieznane na WrestleManii, bo nie ma jak walczyć z tobą. Brock Lesnar musi obawiać się, to wiadomo że trzeba się bać bo na WrestleManii twój streak zostanie podbity przez Brocka Lesnara!"

Undertaker: "Ponieważ jesteś chłopcem na posyłki Brocka Lesnara chcę abyś przekazał to mu. Strach przed śmiercią jest o wiele większy niż samą śmiercią, ale strach przed nieznanym jest największym strachem ze wszystkich. Panie Heymanie jest jeszcze jedna sprawa: proszę poinformować pana klienta, Brocka Lesnara, że jeśli pojawi się na WrestleManii 30 będzie spoczywał w pokoju!"

Na Main Event zobaczymy walkę Mark Henry vs. Dean Ambrose o pas US oraz Natalya vs. AJ Lee o pas Divas.

Walka #4:
Tag Team Match
The Shield (Roman Reigns & Seth Rollins) (w/Dean Ambrose) vs. Cody Rhodes & Goldust
Zmiana z Rollinsem, który atakuje Goldusta. Wchodzi Cody, który wykonuje Punche na rywalu. Następnie Irish Whip od Rollinsa, ale Cody wykonuje Float Over i Sunset Flip 1...2.. Kick Out. Rhodes wykonuj Drop down uppercut a potem Beautiful Disaster na Reignsie. Potem Moonsault na Rollinsie od Cody'ego, który potem kontruje kicka Rollinsa a sam wykonuje Musclebuster. Reigns przerywa pin i wykonuje Spear na Goldustie! Następnie Rhodes wyrzuca Romana a Rollins wykonuje Snam Mare, ale kontra i próba CrossRhodes, ale i tak kontra. Rhodes próbuje wykonać Beautiful Disaster ale jednak po raz kolejny kontra i Buckle Bomb oraz Black Out 1...2...3



Zwycięzcy: Seth Rollins & Roman Reigns (Czas trwania pojedynku - 14:20)



Walka #5:
Tag Team Match
The Bella Twins (Brie Bella & Nikki Bella) vs. AJ Lee & Tamina




Zwycięzcy: Nikki Bella & Brie Bella (Czas trwania pojedynku - 4:19)

Po walce Nikki Bella unosi pas Divas do góry. Druga seria Total Divas zadebiutuje już w tę niedziele.

Wywiad z LL Cool J i Chrisem O’Donnellem z serialu NCIS:LA


Daniel Bryan jest w ringu. "The Yes movement jest w Memphis, Tennessee! Dziś wcześniej Stephanie McMahon wyszła i przeprosiła mnie. Czy ktoś z Was myśli, że to było szczere? Ja też nie. Władza chcę straszyć mnie upadkiem. Chcą abym ich przeprosił za to, że kopnąłem Triple Ha w twarz. Ale widzisz Triple H, nie można mieć wszystkiego. Jeśli chcesz być w firmowym garniturze to w porządku. Ale jeśli chcesz umieścić swoje ręce na mnie, wysłać ludzi żeby dostać się do mojej twarzy to nie zamierzam leżeć i się patrzyć tylko będę walczył! A jeśli chcesz mnie przeprosić nie mam dla ciebie dwóch słów, mam jedno słowo - NO!. Hunter to kończy się dzisiaj. Dziś wszystko się skończy. Ponieważ wszyscy jesteśmy zmęczeni tobą.  Nie słuchasz mnie, nie słuchasz się tych ludzi, nie słuchasz się każdego z nas. Ale dziś mamy zamiar upewnić się, że nas słuchasz, ponieważ Yes movement jest w pełni sił a dziś będziemy zajmować RAW! Widzisz ja nie zamierzam opuścić tego ringu dopóki nie dostanę tego, czego chcę. Chcę walki z tobą na WrestleManii. Wiem, że mnie słyszałeś, ludzie mówią, że przez cały czas nie zamierzam zostawić tego ringu, ale dziś nie jestem sam. Mam zamiar wypełnić ten ring, mam zamiar wypełnić tą arenę Yes movement! I tak wiem, że to niezgodne z prawem, wiem, że to niebezpieczne, podlega ściganiu, ale nie obchodzi mnie to. Rozmawiałem z niektórymi członkami Yes movement i my nie zostawimy tego ringu dopóki nie dostaniemy tego, czego chcemy! Czy to nie jest prawda!"

Ring wypełnia się fanami (pewnie podstawionymi) w koszulkach YES. Po reklamach już cały ring jak i miejsce wokół niego jest obstawione.

HHH: "W porządku Daniel, gratuluje, że masz własny mały ruch zajmujący RAW. Jestem pewien, że wszystkie inne małe trolle i hipisi, które żyją pod mostem, są teraz szczęśliwe. Teraz tutaj jest część, gdy rzeczywistość rozbija się na Ciebie. Wszyscy mają około 30 sekund zanim wezwę ochronę i nakażę aresztować cię. Wiem, że trudno będzie przebić się przez pulchnego gościa z przodu, ale z lewej strony jest dużo miejsca.  Cóż 30 sekund minęło... ochrona!"

Bryan: "Uspokój się, chcesz abyśmy odpuścili? Jak wszyscy w Koloseum poodchodzić do drzwi, możemy zanieść ring na parking, możecie mieć arenę pełną pustych krzeseł. Co sądzisz o tym, Hunter?"

HHH: "Ochrona! Wyrzućcie wszystkich ludzi na zewnątrz."

Jednak ochrona (dwóch gości) ma małe szanse.

Steph: "Słuchaj! Wszyscy są manipulowani przez Daniela Bryana, ale jesteście zbyt ślepi, aby to zobaczyć. To jest fałszywa moc, naprawdę myślicie, że Daniel Bryan jest wart tego?"

Bryan powiedział, iż posiadają ten ring a Triple H jakby nigdy nic rozpoczyna kolejną walkę. Na ring (prawie) wychodzi Damien Sandow.

Bryan: "Chodź, Sandow. Wszyscy chcą zobaczyć ciebie w ringu Sandow. No dalej Sandow, dołącz do Yes Movement Chodź, Sandow!!"

Sandow odchodzi.

Steph: "Nie masz szacunku dla mnie, mojego męża, mojego ojca, mojego dziadka!"
Stephanie McMahon, HHH, gif, WWE, RAW, Cinemagraph, wrestling

Bryan: "My nie pozostawimy tego aż dostaniemy tego, co chcemy. Wiesz, co chcemy. Walkę pomiędzy mną a Hunterem na WrestleManii. Dalej, daj nam to, co chcemy a otrzymasz show z powrotem."

HHH: "Chcesz wiedzieć, co jest prawdą? Rzeczywiście lubię cię i rzeczywiście zobaczyłem coś w tobie. Wziąłem to na siebie, aby zabezpieczyć się od wszystkiego gdyby udało Ci się. Chroniłem cię na SummerSlam. Chcesz wiedzieć, dlaczego nie chcę walczyć z tobą na WrestleManii? Dla własnego dobra, Daniel. Bo ja to wszystko skończę, bo na WrestleManii nie przestanę dopóki nie skończę. Chcesz ze mną walczyć na WrestleManii? Uważaj, czego sobie życzysz, wchodzę w to. Teraz zamknij się i zejdź z mojego ringu!"

Bryan: "Zaczekaj Hunter. To nie wszystko, czego chcę, Ludzie chcą zobaczyć mnie nie tylko jak walczę na WrestleManii. Chcą zobaczyć mnie jak walczę o pas WWE World World Heavyweight Championship. Tak, więc jeżeli cię pokonam to main eventem będzie walka - Randy'ego Ortona z Batistą oraz z Danielem Bryanem!"


Ochrona powstrzymuje Huntera do wejścia do ringu. HHH: "Chcesz to dostać? Masz swoje walki. Teraz zejdź z mojego ringu. Zakończę to na WrestleManii!"

Walka #6:
Memphis Street Fight
Sheamus vs. Christian


Zwycięzca: Sheamus (Czas trwania pojedynku - 14:25)

Sheamus po Street Fight'cie

Na Backstage'u Brad Maddox powiedział, iż nie jest zadowolony z Daniela Bryana. Maddox także poinformował, iż Stephanie i Hunter opuścili show.

Kolejne promo Ruseva.

Powtórka z pierwszego segmentu gali. Wideo od Wyatt Family. Luke: "John się pomylił, straszną jest rzeczą wpaść w ręce kosiarza." Bray: "Jakie to uczucie stać obok Hulka Hogana? Dwóch mężczyzn, którzy są tak podobni. Czy widzisz siebie w nim? Ma tysiące twarzy i miliony bestii. Przyjmuję wyzwanie. Jednak pamiętaj, że w jednym miejscu masz do stracenia wszystko. Twój czas się skończył."

Walka #7:
Tag Team Match
Batista & Randy Orton vs. Daniel Bryan & The Big Show

Orton wykonuje Irish Whip, ale Bryan kontruje i wykonuje Flying Clothesline oraz Dropkick dla Batisty. Bryan wykonuje kilka kicków a potem Round Kick 1...2. Kick Out. Bryan wchodzi na narożnik i atakuje Batiste a potem dodaje Diving Headbutt, ale Orton kontruje. Orton wykonuje Rollup 1...2 Kick Out. Bryan wykonuje Yes Lock a Batista przerywa dźwignie. Show wykonuje Superkick na Batiscie, ale Orton atakuje go RKO. Orton próbuje wykonać RKO na Danielu, ale kontra od Bryana i Spear od Batisty w Ortona! Bryan wykonuje jeszcze Flying Knee, Running Drop Kick w narożniku. Randy wykonuje DDT z za lin i rozgląda się, ale Bryan wykonuje Back Slider i Flying Knee! 1...2...3!

Zwycięzcy: Big Show i Daniel Bryan (Czas trwania pojedynku - 13:02)

Aktualna karta na WrestleManie:

Singles Match
Undertaker vs. Brock Lesnar

Singles Match o WWE World Heavyweight Championship
Randy Orton vs. Batista

André the Giant Memorial Battle Royal
30-man Battle Royal o André the Giant Memorial Trophy
Ogłoszeni do tej pory:
Ryback
Intercontinental Champion Big E

Singles match - jeżeli Bryan wygra to dołączy do main eventu WrestleManii
Daniel Bryan vs. Triple H

Singles match
John Cena vs. Bray Wyatt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz