niedziela, 9 marca 2014

WWE SmackDown 7/03/2014 - Raport

WWE Friday Night SmackDown #759
Joe Louis Arena w Detroit, Michigan, USA
Gale komentowali: Michael Cole & John Bradshaw Layfield
Data emisji: 7 marca 2014
Data nagrania: 4 marca 2014

Smackdown rozpoczęło video z RAW gdzie Daniel Bryan ponownie próbował otrzymać walkę z Triple H'em na WrestleManii. Bryan nie otrzymał tam odpowiedzi dostał natomiast brawl z Kanem oraz walkę z Batistą, która zakończyła się pojawieniem Ortona i jego atakiem na Bryana. Na koniec show Daniel otrzymał Pedigree. Dziś na Smackdown pierwszy do ringu wychodzi Batista.


Tydzień temu na Smackdown, wyszedłem tutaj na środek ringu i zadałem bardzo proste pytanie - Gdzie się podziali wszyscy prawdziwi faceci w WWE? Odpowiedź, jaką dostałem to - Dolph Ziggler, mały śliczny chłopiec próbujący stworzyć swoje nazwisko, szukający swoich 15 minut sławy. I co się stało? Zniszczyłem go tak, jak powiedział, że będzie. Ostatnio na RAW, co dostałem? Jeden z kolejnych Waszych bohaterów, malutki troll o twarzy kozy nazywany Danielem Bryanem. I jak wiecie w wyniku końcowym obiłem go w środku ringu, zniszczyłem go i to było takie proste. On nie jest super bohaterem ludzi, ja jestem super bohaterem. Ja jestem facetem, dla którego płacisz i oglądasz to show, ale ja jestem skromnym człowiekiem i nie potrzebuje byście mnie wspierali."

Na ring ku uciesze fanów wychodzi Daniel Bryan: "Pozwól mi to zrozumieć. Myślisz, że jesteś bohaterem? Może niech zadecydują fani. Czy Batista jest bohaterem?" Fani mogli odpowiedzieć tylko jednym słowem - NO!. Głos znów zabrał Animal: "Więc za kogo Ty się uważasz? To z pewnością nie jesteś Ty! Wiesz, co jest nie tak w tym biznesie? Wiesz, co się złego stało? To te dni, kiedy wpuściliśmy fanów do szatni. Bo to jest wszystko, czym jesteś. Jesteś tylko nadętym fanem. Więc dlaczego nie zrobisz nam przysługi i nie pójdziesz do kas, aby kupić bilet na WrestleManie by obejrzeć tam Main Event i nowego mistrza WWE World Heavyweight?”

Czas na odpowiedź Bryana: "Przepraszam. szczerze mówiąc to myślałem o tych obcisłych jeansach, które chyba są zbyt ciasne. W jakiś sposób odcinają Ci przepływ do mózgu, bo zapomniałeś o kilku rzeczach. W ostatni poniedziałek zostawiłeś mnie rozłożonego w ringu po ataku Randy'ego Ortona, z którym podjąłem walkę. Następnie przyszedł Corporate Kane, który również dostał ode mnie łomot. Swój wielki korporacyjny nos wtrącił również Triple H, który otrzymał kopniaka prosto w głowę. Przed tym wszystkim to ja pokonywałem ciebie. A to, dlatego, że jestem fanem tak jak każdy z tych ludzi. A gdybym był tobą to byłbym nieco zakłopotany za to jak fan potraktował ciebie w poniedziałkową noc."

Batista znów zaczął mówić: "Powiem Ci coś. Pierwszą rzeczą, jaką musisz umieścić sobie w głowie jest to, że nigdy nie można zakładać sobie, co ja myślę. Ponieważ ja jestem nie tylko większy, szybszy, silniejszy i wyglądający lepiej, ale jestem także mądrzejszy i zawsze będę o krok przed tobą. Zrozum to, każdy musi się z tym pogodzić. W chwili, gdy ponownie wszedłem do WWE Universe to stało się moim Universe. Moim Universe. Przez moją dobroć serca daje Ci zaistnieć w moim Universe. Ale jeśli się nie zamkniesz nie będę miał problemu by zakończyć twoje istnienie w moim Universe.

Bryan dodał kilka słów: "Wow, to brzmi jak groźba, ale nie jestem pewien czy chce być w Universe gdzie nosi się takie kamizelki, gdzie nosi się straszne okulary przeciwsłoneczne w budynku, gdzie posiada się obcisłe jeansy, gdzie tatuaże na brzuchu są cool. Czy kolczyk w nosie jest niesamowity?”


Batista miał już dość i zaatakował Bryana, który uniknął ataku i sam zaatakował Animala poprzez punche i dropkicki. Pojawia się Kane, który wchodzi do ringu a Batista atakuje Daniela od tyłu wykonując mu short-arm clothesline. Kane i Batista razem atakują Bryana, któremu z pomocą przychodzi mu Big Show! Kane i Batista szybko opuszczają ring a na stage’u pojawia się General Manager Smackdown Vickie Guerrero: "EXCUSE ME! Moim zdaniem zachowujecie się jak banda zwierząt! Dziś tej nocy jednak będziecie mieli okazje do rozstrzygnięcia tego jak ludzie. Kane i Batista vs. Big Show i Daniel Bryan.”

Do ringu wchodzi Christian, a podczas jego wejściówki dostaliśmy video z RAW, gdy zaatakował Sheamusa podczas wywiadu z nim. Dzisiejszą walkę komentuje Alberto del Rio. Dostaliśmy również wgląd na lewe kontuzjowane ramie Sheamusa po ataku z RAW.

Singles Match
Christian vs. Dolph Ziggler

Zwarcie i Ziggler zapina Side Head Lock a potem dokłada Shoulder Tackle. Dolph przeważa przez część walki. Christian wykonuje potężną katapultę w metalowe schodki a potem wraca do ringu, po chwili dołącza do niego Ziggler. Captain Charisma wykonuje kilka kicków i punchy, po czym Back Elbow i pin 1...2.. Kick Out. Christian atakuje rywala Clotheslinem i wyrzuca z ringu Zigglera. Del Rio wstaje od stołu i patrzy na to, co się dzieje. Christian atakuje głową rywala o stół komentatorski a potem powrót na ring. Kapitan Charyzma wchodzi na narożnik i mamy Missile Dropkick a potem Reverse Chin Lock. Christian przeważa w walce. Po chwili Christian próbuje wykonać Killswitch, ale Ziggler ucieka przeskakując rywala i wykonuje DDT! 1...2.. Kick Out. Christian przypina Ziggiego trzymając nogi za liny, co oznajmia mu sędzia. Potem Kapitan C wykonuje kilka kicków i próba Tornado DDT z narożnika, ale Ziggler wykonuje Super X Factor 1...2... Kick Out. Del Rio wchodzi na stół komentatorski, co rozprasza Dolpha i Killswitch! 1...2...3

Zwycięzca: Christian

W ringu wywiad z Christianem rozpoczęła Renee Young, która nazwała Kapitana Charyzmę zdesperowanym. Christian krzyczy na fanów, aby się zamknęli, ponieważ chce usłyszeć Renee. Young zapytała się o to, dlaczego Christian swój gniew i frustracje wyładowuje na Sheamusie, Christian chciał się dowiedzieć czy to w tym wszystkim on został złym facetem a Sheamus dobrym jednak w drodze na ring właśnie Sheamus. Irlandczyk atakuje Kandayjczyka, brawl kończy się jednak unikiem Brogue Kicku i ucieczką Christiana na rampe.

Non Title Match
The Usos (Jey Uso & Jimmy Uso) vs. Curtis Axel & Ryback

Walkę zaczynają Jey i Axel który wykonuje Arm Bar. Zmiana z Rybackiem, który próbuje dołożyć Clothesline, ale unik i Headbutt oraz Chopy od Jeya. Zmiana z Jimmym, który dokłada kolejne chopy a po chwili zmiana Axela z Rybackiem. Axel wykonuje jeszcze Slingshot Elbow na Jimmym. Ryback zapina Wrist Lock a potem Key Lock. Ryback wchodzi na narożnik, ale Jimmy kontruje atak i zmiana z Jeyem. Uso dokłada kilka punchy oraz Savate Kick, Ryback łapie Jeya i próba Powerslamu ale Jey kontruje i Bubba Bomb. Jey dorzuca Samoan Drop a następnie Runing Butt Splash w narożniku. Axel przerywa pin ale już po chwili Jimmy wyrzuca go z ringu. Ryback próbuje ponownie wykonać Powerslam, jednak Jey kontruje i wykonuje Drouble Super Kick wraz ze swoim bratem. Jimmy dokłada Planche na Axelu a Jey wykonuje Superfly Splash 1....2...3

Zwycięzcy: The Usos

Raw Rebound - Brock Lesnar atakuje Marka Henry'ego.

Wywiad z Kanem przeprowadził Byron Saxton. Byron zapytał Monstera o jego porażkę na gali Main Event oraz dzisiejszy tag team match. Kane powiedział, iż Daniel Bryan miał szczęście jednak dziś się ono zakończy. Tak długo jak zna Daniela wie, że ma on problemy z gniewem i to zmusza go do podejmowania złych decyzji jak wyzwanie Triple H'a na walkę na WrestleManie. Kane obiecał zedrzeć z Bryana jego brodę i wpakowania ją w gardło.

Tag Team Match
Eva Marie & Natalya vs. AJ Lee & Tamina Snuka

Walkę z początku wygrywała Eva Marie jednak po chwili Tamina zmieniła się z AJ, która wykonała na niej Back Elbow a potem znów zmiana z Taminą, która dorzuciła jeszcze kick oraz European Uppercut. AJ zmienia się ponownie i atakuje kickami rywalkę. AJ zapina Reverse Chin Lock oraz Sleeper. AJ łapie Eve za nogi, ale ta odpycha ją. Zmiana z Natalyą, która blokuje kick AJ i wykonuje Clothesline oraz Kick i Suplex. AJ wykonała kick, ale Natalya skontrowała to i wykonała Michinoku Driver 1...2.. - Tamina przerywa pin. Natalya wykonała Discus Clothesline a potem próba tego samego ataku na AJ, która ostatecznie skontrowała atak. AJ próbuje wykonać Sunset Flip, ale kontra i Sharpshooter od Natalya'y a AJ poddaje się.

Zwyciężczynie: Eva Marie & Natalya

Video związane z wprowadzeniem w tym roku do WWE Hall of Fame Paula Bearera.

Na ring wychodzi The Shield jednak w niepełnym składzie, ponieważ brakuje Setha Rollinsa. Podczas Elimination Chamber zaginął Dean Ambrose a teraz Seth Rollins.  Czy to koniec Shield, przekonajmy się. Segment zaczynamy powtórką z RAW i walką Shield z Wyattami, po materiale Roman i Dean patrzą na siebie. Zaczyna Dean: "Możemy sobie poradzić z tym, że zostaliśmy pokonani. Możemy poradzić sobie z przyjęciem bólu. Ból fizyczny nie jest dla nas problemem. Nie wiem jak Ty Roman, ale ja nie mogę tolerować jednej rzeczy, to jest to, gdy komuś komu ufałem okłamał mnie. Czuje jakbym był okłamywany przez ostatnie 18 miesięcy. Byłem pod wrażeniem, iż Shield zawsze broniło nawzajem swoich plecy. Widocznie Seth Rollins nie był naszymi plecami na RAW. Odszedł w środku wojny. Tak, więc nie powinniśmy rozmawiać razem jednak wiemy Seth, że jesteś tu. Więc dlaczego nie przyjdziesz tutaj i nie powiesz, co chciałbyś powiedzieć? Powiedź mi coś, powiedz jakąś historyjkę, kłamstwo albo pretekst, powiedź cokolwiek. Po wszystkich wojnach, które przeszliśmy, lepiej dla Ciebie będzie, gdy tu wyjdziesz i wyjaśnisz się zanim rozpocznie się nowa wojna i sądząc z wyrazu twarzy Romana masz około 30 sekund.”

Seth Rollins w drodze na ring jednak zatrzymuje się on za linami. Roman powiedział, iż zanim Seth się odezwie ma nadzieje, że ten przemyślał, co ma powiedzieć i ma nadzieje, że to będzie dobre.

Seth: "Rozumiem, pozostawiłem Was w walce 3 na 2 z Wyattami w poniedziałek wieczorem w niezbyt dogodnym czasie. Ale to jest to, czego Wy nie rozumiecie, to nie jest wojna z Wyattami, to jest nasza wojna, rozumiecie? Nie jest tajemnicą, iż Shield od pewnego czasu nie jest takie jak kiedyś. Ale zrobiłem to, co zawsze w poniedziałek, poświeciłem siebie dla lepszego dobra, abyśmy mogli stać ciągle na tej samej stronie."

Dean: "Poświeciłeś się? Oh, Seth poświecił się. Nie zdawałem sobie sprawy, że poświeciłeś się, kiedy odszedłeś od nas powodując naszą porażkę z Wyatts, w porządku? Zobacz jest różnica pomiędzy tym, co zrobiłem ja i tym, co zrobiłeś Ty. Ja zostałem wykluczony, a Ty odszedłeś.

Seth: "Patrze, patrze, patrze! Patrze na Was. Po raz pierwszy od miesiąca, stoimy w tym samym ringu, jesteśmy po tej samej stronie, widzimy to samo oko w oko. Czy Ty nie rozumiesz? Ja mam wytyczony swój punkt. Jestem w połowie drogi."

Reigns powstrzymuje Ambrose'a a Rollins wchodzi do ringu: "Słuchaj, możemy się dogadać. Możemy odejść i iść swoimi drogami. I wiecie, co? Bardzo dobrze, wszyscy jesteśmy utalentowanymi ludźmi. Ale wiecie, co? Co jeśli to nie będzie wystarczająco dobre? Od momentu, kiedy przybiliśmy do WWE, łamaliśmy ściany. Jeśli stoimy razem zjednoczeni, nikt nie może nas dotknąć, ani Wyatt Family, ani Undertaker, ani John Cena. Nikt. Ty to wiesz i ty to wiesz. Więc zróbmy to, co powinniśmy zrobić, bądźmy Shield, przejmijmy to miejsce z powrotem.”

Ambrose: "To jest to? To jest genialne wyjaśnienie architekta The Shield." Ambrose popycha Setha i kontynuuje: "Mam się z tym zgodzić? Tak rozumiem to." Ambrose znów popycha Rollinsa tym razem mocniej i ten upada, Reigns popycha Deana który także upada. Dean i Seth stają na przeciw siebie a pośrodku nich stoi Reigns.


Głos znów zabrał Rollins: "Dobrze, dobrze wiecie co? Wiem co muszę zrobić. Wiem że to co zrobię wytworzy we mnie lepsze poczucie" Rollins slapuje Ambrose'a a następnie mówi, iż czuje się lepiej i to było wspaniałe uczucie. Seth dodał, że wyszedł poza swój system i uważa, że Dean tez powinien coś zrobić, aby wyjść poza system. Następnie kontynuował mówiąc, iż muszą coś zrobić, aby być po jednej i tej samej stronie. Dean uderzył Setha, Rollins zapytał czy już zakończyli czy jeszcze muszą coś sobie zrobić. Seth wyciągnął pieść, Reigns dołączył swoją, Ambrose po pewnym czasie także się do nich przyłączył.
Singles Match
Sheamus vs. Alberto Del Rio

W walce od początku przeważał Sheamus. Del Rio nie trafia Splashem a Sheamus dokłada Clothesline. Potem dwa Double Sledges oraz kilka ataków z ramienia, ale Alberto atakuje kolanami. Następnie Tilt-a-whirl slam i 1...2.. Kick Out. Sheamus ponownie przeważa aż do chwili, gdy Del Rio kontruje atak za lin i częstuje po tym rywala Superkickiem a potem próbuje zapiąć Cross Arm Breaker, ale Sheamus kontruje i wykonuje kilka Knee Liftów. Sheamus wynosi rywala na White Noise, ale kontra od Del Rio. Sheamus wykonuje Eranage Backbreaker a potem Divorce Court od Del Rio, po czym Cross Arm Breaker.. Celtycki Wojownik nie klepie tylko kontruje dźwignie potężnym Powerbombem. Del Rio ponownie zapina Cross Arm Breaker, ale Sheamus doczołguje się do lin. Del Rio wykonuje kilka punchy w rywala w narożniku, ale odciąga go sędzia i Brogue Kick! 1...2...3

Zwycięzca: Sheamus

The Wyatt Family pojawiają się na titantronie, pierwszy zaczął przemawiać Luke Harper: "Dlaczego to robisz John? Czy to sława? Czy to chwała? Kiedy uświadomisz sobie, ze to wszystko jest niczym." Bray Wyatt: "To się dzieje! Nie jesteśmy w krainie czarów Alicji. John Cena odczuwa potrzebę wypełnienia pustki wnętrza. Ciężar jego dziedzictwa ściąga na dół jego ramiona. Kim będzie Johnem Ceną bez swojego dziedzictwa? Ja także coś odziedziczyłem. Mój ojciec był na wojnie, brat był pułapką, która uwięziła mnie i zmusiła do oglądania, moja matka była na ulicy, co nauczyło mnie przetrwania. Świat jest moim nauczycielem. A ja jestem tym, czym mnie uczyniono. Nie zamierzam bronić Johna Ceny. Nie ma już niczego, co może mnie zaprawić. Chce po prostu stanąć z boku i pocierać swoje ręce, gdy to wszystko spłonie. Follow the buzzards."

Czas na kolejny wywiad, tym razem gościem Byrona Saxtona jest Batista. Animal zapytany o dzisiejszą walkę tag teamową powiedział, iż Daniel Bryan zaczyna stawiać czoła realności i nie ma w nim niczego szczególnego, gdy nie ma się, za kim skryć. Dziś przejdzie przez Bryana i Big Showa sam lub z Kanem a później swoją uwagę skupi na Randym Ortonem i pasie mistrzowskim. Na koniec Batista dodał, iż prawdziwy mężczyzna zostanie twarzą WWE.

Reklama gali Main Event która będzie nadawana na żywo w każdy wtorek o 8 PM (2:00 w nocy czasu polskiego z wtorku na środę) na WWE Network.

W panelu dyskusyjnym Smackdown znajdują się: Josh Mathews, Booker T, "Hacksaw" Jim Duggan oraz Alex Riley.

Na stage'u pojawia się Lana, która w języku Rosyjskim wprowadza Alexandera Ruseva. "The Bulgarian Brute" Alexander Rusev pojawił się i wszedł na specjalną platformę skąd wygłosił promo po Bułgarsku. Michael Cole i JBL zaczęli mówić o pojawieniu się Ruseva na Royal Rumble a następnie o wiadomości którą poda na RAW Hulk Hogan.

I kolejny wywiad tym razem z Renee Young są Daniel Bryan oraz Big Show. Renee pyta Bryan o pierwszą reakcje na słowa Batisty, który powiedział, że Bryan ukrywa się za innymi, ponieważ nie jest prawdziwym mężczyzną. Daniel powiedział, iż HHH w takim wypadku także nie jest prawdziwym mężczyzną, ponieważ chowa się za Ortonem, Kanem, Batistą, The Shield a nawet za spódnicą Stephanie. Big Show zapytał się czy aby zostać prawdziwym mężczyzną musi założyć ciasne spodnie, Bryan odpowiedział, iż absolutnie nie. Show zasugerował, aby pokazali dziś, co robią zwykli ludzie. Są jak David i Goliat - "Respect the beard, fear the giant.". YES YES YES


Podczas wejścia Kane'a i Batisty zobaczyliśmy wywiad Michaela Cole'a z Triple Hem, Hunter zapytany czy obawia się Daniela Bryana odpowiedział z pewnością, iż nie.

Tag Team Match
Daniel Bryan & The Big Show vs. Batista & Kane

W pierwszej części walki przeważał Show, najpierw nad Kanem a potem nad Batistą. Zmiana z Bryanem, który atakuje rywala z kicków. Batista wykonuje Irish Whip, ale Bryan jest sprytniejszy i wykonuje Flying Clothesline. Bryan wykonuje Dropkick dla Kane'a a potem dokłada serie kicków dla Batisty... czas na Round Kick, ale Batista unika go i wykonuje Spinebuster. Zmiana z Kanem, który atakuje Daniela w narożniku. Kane dokłada Superplex z narożnika... Bryan utrzymuje się jednak i zrzuca Wielkiego czerwonego potwora Headbuttem. Daniel dokłada potężny Missile Dropkick, Kane zmienia z Batistą. Batista wykonuje Short Arm Clothesline a potem potężny Irish Whip i Bryan ląduje w narożniku niczym Shawn Michaels. Bryan wykonuje kilka Punchy, ale Batista kontruje to Shoulder Tackle. Batista próbuje wykonać Batista Bomb, ale kontra i Round Kick! Zmiana z Showem, który wykonuje Clothesline, Running Butt Splash a potem Flying Shoulder Tackle. Do gry znów wchodzi Bryan, który wykonuje Diving Headbutt z narożnika 1...2 Batista przerywa. Show atakuje go już za ringiem o ring post. Kane w ringu atakuje Danielsona i próba Chokeslamu, ale Bryan kontruje to na Sunset Flip jednak Kane nie daje do końca wykonać akcji. Wielki czerwony potwór dochodzi do lin i poddusza rywala, ale Show wykonuje KO Punch! Bryan kończy Sunset Flip i 1...2...3!!!

Zwycięzcy: Daniel Bryan & The Big Show

Do zobaczenia na RAW na które zapowiedziana jest obecność Undertakera oraz wiadomość dotycząca WrestleManii od hosta tej gali - Hulka Hogana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz