wtorek, 4 marca 2014

WWE RAW 03/03/2014 - Raport

>>LINK DO OBEJRZENIA RAW 3/03/2014<<

WWE Monday Night RAW #1084
Allstate Arena w Chicago, Illinois, USA
Gale komentowali: Michael Cole, Jerry Lawler & John Bradshaw Layfield
Widzów na arenie: 13,731

W pre-showie RAW na WWE Network pojawiły się chanty fanów ‘CM Punk’, gospodarz show Josh Mathews skomentował to mówiąc, iż nie słyszał nic z Punku w ostatnim czasie.
Czas rozpocząć RAW w Chicago!... Muzyka CM Punka rozbrzmiała i możemy zaczynać... och to tylko Paul Heyman :(

Heyman siada w ringu ze skrzyżowanymi nogami (Znana pozycja Punka): "Przyszedłem tu dzisiaj, aby opowiedzieć historię o człowieku Paula Heymana. Człowiek Paula Heymana, który tak naprawdę nigdy nie chciał był w WWE. Człowiek Paula Heymana był zbyt mały, aby być w main evencie WrestleManii. Człowiek Paula Heymana nie miał odpowiedniego wyglądu, Człowiek Paula Heymana miał zbyt dużo tatuaży. Człowiek Paula Heymana buntował się przeciwko władzy, swojej rodzinie i nie chcieli go w WWE od pierwszego dnia. Przyszedłem tutaj, aby powiedzieć historię o człowieku Paula Heymana, który nie ma jaj. Przyszedłem tu dziś, aby powiedzieć o człowieku Paula Heymana, który urodził się, wychował i mieszka w Chicago. Nazywam się Paul Heyman i panie i panowie to jest moje pipe bomb o CM Punku. Którego nie ma dziś tu. I to jest największa część mojego pipe bombu. Hej czy jest ktoś rozczarowanym tym, że niema CM Punka dzisiaj tutaj w ringu? – nikt... Bo jeśli CM Punk byłby tu dzisiaj to mówiłby, że jest najlepszy na świecie. Więc co tak naprawdę się stało? Dlaczego nie ma tu dzisiaj CM Punka? Czasami trzeba postawić własne bezpieczeństwo na szali i powiedzieć prawdę - dziś CM Punka tu nie ma przez Was. Każdy z Was może buczeć, ale prawda boli, prawda? To dlatego że lepiej było żyć w kłamstwie. Ludzie przyjmują kłamstwa o wiele łatwiej, ponieważ prawda boli, prawda? A prawda jest taka, że kiedy CM Punk był ze mną był najdłużej panującym mistrzem WWE w ciągu 25 lat. Zrobiliście z CM Punka bohatera, dalibyście CM Punkowi swoją miłość, szacunek, swoją afirmację? CM Punk odszedł z dala ode mnie, CM Punk odwrócił się z dala od was. Nie winie o to tylko Was, winie również kogoś innego -The Undertakera. Nasze wspólne komplikacje zaczęły się od tego, iż CM Punk nie mógł zakończyć streaku na WrestleManii. A jeśli ktoś chcę iść z wiadomością do The Undertakera to Paul Heyman pragnie zemsty. Więc jak się zemścić na The Undertakerze? Jak zabić tego, który jest już martwy? Chcę wziąć streak od Undertakera. Mam zamiar udać się do człowieka, który zrobi to dla mnie. Jest tylko jeden człowiek, który zakończy streak a on jest moim najlepszym przyjacielem na świecie, jest zdobywcą, jest wcieloną bestią - Brock Lesnar!"

Lesnar wchodzi na ring. Heyman: "Zanim zajmiemy się tym, co się stało w zeszłym tygodniu na RAW chciałbym pokazać co potrafi Undertaker." (Wideo z RAW). 


Lesnar: "W przeciwieństwie do niektórych ludzi nie mam swoich roszczeń. W zeszłym tygodniu The Undertaker zaatakował mnie, ponieważ uważam, że był przerażony. Było wiele wrogów, którzy próbowali zakończyć streak. Shawn Michaels, HHH i nasz mały chłopiec CM Punk, ale na WrestleManii 30 streak zostanie zakończony przez Brocka Lesnara!" Lesnar chciał wyjść, ale nagle Mark Henry zaczął atakować Brocka. Lesnar jednak skontrował i wykonał F5 na stół komentatorski.

Walka #1:
WWE Tag Team Title Match
The Usos (Jey Uso & Jimmy Uso) vs The New Age Outlaws (Billy Gunn & Road Dogg) (c)

Rozpoczynamy od ataku Jey'a który przeważa w części walki. Po powrocie z przerwy James zapina Chin Lock na Jeyu, ale ten stara się skontrować O’Connor Rollem. Gunn zmienia się i ponownie zmiana z Jamesem. Jey wykonuje kilka punchy, ale James blokuje i wykonuje Dragon Whip. Jey wykonuje Enzuigiri. Oboje są na macie i dochodzi do zmiany obydwu zawodników. Jimmy atakuje rywala back heel kickiem i Samoan Drop, po czym Bubba Bomb. Następnie Running butt splash oraz Corkscrew Senton 1...2.. Kick Out Jimmy wchodzi na narożnik a James próbuje interweniować. Gunn wykonuje Rollup, po czym Tilt-a-whirl slam oraz kilka kicków, po czym próba Fameassera ale kontra. Zmiana z Jeyem, który wykonuje Superkick a potem Frog Splash 1...2...3. Usosi pierwszy raz w swojej karierze w WWE zostają mistrzami. 

Zwycięzcy i nowi Tag Team Champions: The Usos (Czas trwania walki - 9:25)

Divy czekają na Aarona Paula.
Aksana, gif, WWE, RAW, wrestling

Walka #2:
Non Title Match
Big E vs Cesaro (w/Jack Swagger & Zeb Colter)

Zwarcie, Cesaro łapie rywala i wykonuje Tilt-a-whirl backbreaker, po czym European uppercut, ale Big E kontruje. Cesaro wyrzuca z ringu Big E'go, po chwili gdy mistrz IC jest w ringu Cesaro wykonuje Cesaro Swing, Swagger wchodzi na ring i wykonuje Swagger Bomb i mamy DQ.

Zwycięzca: Big E (DQ)  (Czas trwania walki - 1:26)

Po walce Cesaro chcę wiedzieć dlaczego Swagger to zrobił jednak jako odpowiedź dostał Big Ending od Big E'go. Po wszystkim Cesaro próbuje wstać a Zeb krzyczy na Swaggera.

Walka #3:
Six Man Tag Team Match
The Wyatt Family (Bray Wyatt, Erick Rowan & Luke Harper) vs The Shield (Dean Ambrose, Roman Reigns & Seth Rollins)

Reigns wykonuje Samoan Drop, po czym Superman punch. Rowan odpowiada poprzez Powerbomb a Ambrose atakuje Rowana od tyłu. Clothesline od Romana oraz Running Dropkick. Ambrose atakuje Wyatta w ringu. Harper wykonuje Big Boot a potem Suicide Dive na Reignsie. Ambrose atakuje Harpera o schodki a Wyatt atakuje go o ring post (Rollins ogląda walkę z rampy) i na koniec Sister Abigail 1...2...3

Zwycięzcy: Wyatt Family (Czas trwania walki - 13:54)
Dean Ambrose, Erick Rowan, gif, WWE, RAW, wrestling

Renee Young jest z Batistą na backstage'u. Renee pyta go o dzisiejszą walkę z Danielem Bryanem. Batista mówi, że Yes Movement to najgłupsza rzecz, jaką widział w życiu. Batista mówi, że pokona takich facetów jak Bryan. WWE Universe to się nie podoba, ale będą musieli sobie z tym poradzić.

New Age Outlaws odbędą rewanż walki o pasy Tag Team na Main Event Live na WWE Network (które odbędzie się dziś w nocy o 1:00).

Walka #4:
Mixed Tag Team Match
Emma & Santino Marella vs Fandango & Summer Rae

Zwycięzcy: Santino Marella & Emma (Czas trwania walki - 3:19)
Santino Marella, Emma, gif, WWE, RAW, wrestling

Wideo z feudu Christiana i Sheamusa.

Stephanie McMahon mówi że gdy miała 8 lat oglądała walkę Andre z Big Johnem Studdy. Teraz ona może podzielić się tym z córkami poprzez WWE Network.

Walka #5:
Singles Match
Sheamus vs Christian

Sheamus łapie rywala i atakuje go z przedramienia, po czym dokłada ataki z kolana. Irlandczyk wykonuje kolejny Knee Lift, po czym Christian punchuje rywala. Próba Short Arm Clothesline'u od Sheamusa, ale kontra i Inverted DDT od Christiana. Po chwili Christian wykonuje Pendulum Kick a potem wyrzuca rywala za liny... Brogue Kick od Sheamusa 1...2...3


Zwycięzca: Sheamus (Czas trwania walki - 13:54)


Renee Young gratuluje Sheamusowi na zapleczu ale Celtycki Wojownik zostaje zaatakowany przez Christiana! Poniżej zdjęcie Sheamusa po tym ataku:
Sheamus hurt

Walka #6:
Tag Team Match
The Bella Twins (Brie Bella & Nikki Bella) vs Aksana & Alicia Fox


Zwycięzcy: Nikki Bella & Brie Bella  (Czas trwania walki - 4:10)

Daniel Bryan wchodzi na ring. "Widzicie, to jest to co chciałbym usłyszeć bo tutaj w Chicago ludzie rozumieją jedną rzecz. Masz głos, mamy głos! Dzisiaj mamy zamiar porwać RAW!  Nie zamierzam zostawić tego ringu dopóki jedna z dwóch rzeczy się nie wydarzą. Nie zostawię tego ringu dopóki Batista nie zmierzy się ze mną lub przyjdzie Triple H aby odpowiedzieć na moje wyzwanie ponieważ w zeszłym tygodniu wyzwałem Huntera do walki na WrestleManii. Istnieje wiele powodów dlaczego uważam że nie chcę zaakceptować tego ale jednym jest to że...”


The Authority wchodzi do ringu. Steph: "Wiesz co Daniel, muszę przyznać że podziwiam twoją wytrwałość. Chodzi mi o to, że po wszystkich twoich porażkach nawet na Elimination Chamber jesteś tu, aby porwać RAW. Ja byłabym zawstydzona."

Bryan: "W każdym razie, Hunterze może odpowiesz na moje pytanie, bo ja nie odejdę. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy byłem atakowany i za każdym razem, kiedy zbliżam się do końca pojawia się The Shield. Ale ja nadal jestem tutaj z tymi wszystkimi ludźmi. Jestem silniejszy niż kiedykolwiek. Więc co ty na to? Ty i ja, Wrestlemania 30."

HHH: "Więc to się nie wydarzy. Co to jest za pokolenie? Dlaczego nie możesz zaakceptować swojej porażki? Dlaczego nie możesz zaakceptować nieadekwatności? Nazwę to erą wymówek, ponieważ nikt nie będzie wystarczająco dobry. Oni wyrolowali mnie, oni pochowali mnie gdy w rzeczywistości każdy nie jest wystarczająco dobry. Danielu jesteś zawodnikiem B+. Nie rozumiem, dlaczego to denerwuje tak wielu ludzi. B+ to bardzo dobra ocena. To lepsza niż M. B+ jest dobre dla ciebie." 

Bryan: "Możesz mówić wszystko, czego chcesz ale ludzie widzą twoje kłamstwa. Dlatego oni chantują! Przyjdziesz tu i powiesz, co jest najlepsze dla biznesu, robisz to dla WWE Universe, ale nie słuchasz tych ludzi. Nie słuchasz ich pragnienia, czyli zobaczenie takiego kogoś jak ja i innych ludzi z backstage'u. A jedyną drogą abyś się tego przekonał jest to że pokonam się na WrestleManii."

Steph: "To bardzo przekonujące. My nie słuchamy ludzi? Dlaczego my? Dlaczego mielibyśmy słuchać tego morza nieadekwatności. Powiem ci. Ci ludzie odwrócą się od ciebie jak dziesięciocentówka. Wiesz kto nie?  Triple H i ja. Rozumiem, iż podpisywanie autografów i to, gdy oni chantują twoje imię jest odurzające. Danielu myślisz o tym bez rodziny, bez niczego. Dwadzieścia jeden ciężarówek zatrzymało się na tej arenie dla ciebie. Zrobiliśmy to wszystko dla Ciebie - twoje YES T-Shirt'y. Bez McMahonów nie miałbyś nic."

Bryan: "Stephanie twoje urojenia są godne podziwu. W rzeczywistości, co ty na to: niech twój mąż usiądzie sobie spokojnie a może ja i ty zmierzymy się na WrestleManii?"

HHH: "Przede wszystkim jestem w 90% pewny, iż ona zleje ci dupsko a po drugie to się nie wydarzy. Myślisz, że jesteśmy w przedszkolu, myślisz że to zadziała na mnie? Twoja mała walka na WrestleManii nie wydarzy się. WrestleMania to wizytówka nieśmiertelności i nie zmierzysz się tam ze mną. Teraz zejdź z mojego ringu."

Bryan: "To nie jest twój ring."

Steph: "To jest nasz ring.."

Bryan: "To jest ich ring!"

HHH: "Pozwól mi wyjaśnić coś tobie i wszystkim innym. Wszystko, co masz należy do nas a teraz wynoś się z mojego ringu!."

Bryan: "Dlaczego nie przekonasz mnie?"

Steph: "Kane!"


Kane wchodzi na arenę gdzie otrzymuje Suicide Dive oraz kilka punchy od Bryana. Stephanie tym razem wzywa ochronę, która oddzieliła go od Authority.


Walka #7:
Singles Match
Dolph Ziggler vs Alberto Del Rio


Przed walką Aaron i Ziggler przyjechali do areny sportowym autkiem. Del Rio atakuje Zigglera w nogę a potem dołożył kilka punchy. Del Rio żartuje sobie z rywala. Alberto zapina Reverse Chin Lock, po czym kilka kicków w narożniku. Ziggler wykonuje Neckbreaker i próba Fameassera, ale Del Rio kontruje Tilt-a-Whirl Backbreakerem. Aaron rozprasza Del Rio a Ziggler wykonuje Zig Zag 1...2...3.


Zwycięzca: Dolph Ziggler (Czas trwania walki - 2:45)


Po walce Aaron świętuje z Zigglerem
Paul Bearer zostanie wprowadzony do Hall of Fame 2014.
Walka #8:
Non Title Match
Big E vs Jack Swagger (w/Cesaro & Zeb Colter)
Walka nawet dobrze się nie rozpoczęła gdy Cesaro wykonał Neutralizer'a.
Zwycięzca: Big E Langston (DQ) (Czas trwania walki - 0:06)
Swagger kłóci się z Cesaro aż nagle Jack slapuje go a Cesaro łapie nogi Swaggera i próbuje wykonać Giant Swing ale Colter mówi iż oni są jak bracia. Ostatecznie Swagger i Cesaro powiedzieli We The People ale widać że rozpad jest bliski.
Jack Swagger, Antonio Cesaro, Zeb Colter, gif, WWE, RAW, wrestling
Daniel Bryan vs. Kane - taka walka odbędzie się na Main Event Live!

John Cena wchodzi na ring. "Dziękuje za ciepłe powitanie. W zeszłym tygodniu byłem kontuzjowany przez Wyatt Family. Cóż po zapoznaniu się z tym, że niektórzy z was będą rozczarowani, że to usłyszą. Dziś wieczorem nie będę miał walki. Mimo tego, że dziś nie walczę chciałem przyjechać tu. Chciałem usłyszeć energię i pasję z całego miasta. Allstate Arena zawsze będzie w moim sercu, odbyłem tutaj walkę na WrestleManii. Brock Lesnar kopną mnie tutaj. Tutaj przegrałem na Money in the Bank. Szanuję piekło tego miasta. Chociaż wy buczycie na mnie. Jestem uczciwy i rozumiem WWE Universe. Szanuje to, jestem tutaj od dwunastu lat. Jestem w tym samym miejscu, kiedy rozpocząłem moją karierę w 2002 roku w Allstate arena!"

Wyatt Family jest na Titantronie. "Jesteś tu całkiem sam. Zbudowałeś imperium wokół ciebie i można poczuć tą energie? Przypominasz mi jednego z tych naturalnych mistrzów. Ludzie dopingują go aż w końcu koń zaczyna zwalniać. Jak długo można odeprzeć miłosierdzie? Jestem żniwiarzem, który powali cię w dół. Samotny człowiek jest człowiekiem, który siedzi w pustym zamku? Co pozostanie dla ciebie, kiedy ja zabiorę wszystko? Follow the buzzards."

Kolejne promo Ruseva na podium.

Wideo Hulka Hogana z Today Show. Hulk pojawi się za tydzień na RAW z ważnym ogłoszeniem dotyczącym WrestleManii.
Walka #9:
Singles Match
Daniel Bryan vs Batista

Powrót po przerwie i Batista wykonuje Irish Whip potem Clothesline i Running Dropkick od Bryana. Batista wchodzi na ring i otrzymuje Missile Dropkick, Roundhouse Kick. Authority wchodzi do areny a Batista atakuje rywala o narożnik. Batista wrzuca Bryana w schodki a potem w Radny'ego Ortona. Po chwili w ringu YES YES YES i Daniel Bryan wykonuje Roundhouse Kick w głowę a Orton atakuje Bryana.

Zwycięzca: Daniel Bryan (DQ) (Czas trwania walki - 10:10)

Randy próbuje wykonać RKO na Batiscie ale kontra i Running Knee od Bryana! Dropkick dla Batisty i Springboard kick na Kane. Następnie Suicide Dive ale Batista wykonuje Spear! HHH bierze mikrofon i mówi, iż jest zmęczony jego głównem. Bryan atakuje Huntera w głowę a potem Batista wykonuje Batista Bomb. Hunter dokłada jeszcze Pedigree a Stephanie krzyczy Yes! a cała arena chantuje 'CM Punk!' którego oczywiście dzisiaj nie było :(
Daniel Bryan, HHH, gif, WWE, RAW, Kick, wrestling

WWE NETWORK:

Po gali w TV na Backstage Pass na pomoc Bryanowi przybył Big Show oraz John Cena. Face'owie świętowali krzycząc Yes!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz