piątek, 7 marca 2014

WWE NXT 6/03/2014 - Raport

NXT czas zacząć. Jesteśmy oczywiście w Full Sail University. Na ring wychodzi nowy mistrz NXT - Adrian Neville.

Walka #1: Camacho vs. Adrian Neville

Camacho czeka w ringu na rywala. Do Toma Phillipsa dołącza William Regal. Neville oferuje uścisk dłoni, ale Camacho wykonuje kicka. Neville wykonuje Crossbody oraz Takedown. Camacho kontruje i atakuje rywala w narożniku. Następnie Neville powraca do walki wykonując Dropkick w głowę a potem Missile Dropkick. Adrian wchodzi na narożnik i wykonuje Red Arrow 1...2...3

Zwycięzca: Adrian Neville


Po walce do Adriana dołącza Renee Young, która pyta go o wygraną pasu z NXT ArRival gdzie walczył z Bo Dallasem. Neville: "Robię to od 10 lat, ale w zeszłym tygodniu to było coś innego, to decydujący moment w mojej karierze. To najbardziej niesamowita noc mojego życia. Ten pas jest uzasadnieniem i wiadomością dla każdego, że wszystko jest możliwe. Nie jestem największym facetem i wyglądam jak szalony elf. Jestem z małego miasteczka z Anglii i mam zły akcent. Można mieć do mnie zastrzeżenia, ale nigdy nie można mieć zastrzeżeń do tego, co robię w ringu. Pas NXT udowadnia, że jestem najlepszy w ringu. Jednak najlepszą rzeczą w ostatnim tygodniu jest to, że nie ma więcej Bo!" Fani chantują "no more Bo" a na ring wchodzi Bo Dallas.
Bo: "Myślałem o walce przez cały tydzień i mam tylko jedno do powiedzenia - gratuluje. Zrobiłeś coś, czego człowiek na ziemi nie może zrobić - pokonać mnie. Jednak nadal nie przypiąłeś mnie. Wspiąłeś się po drabinie jak twój tata. Zrealizuje swoją klauzulę rewanżu szybko wznosząc mój tytuł dla wszystkich moich "Bo-lievers’ów". To jest czas Bo."

Wywiad Renee Young z Emmą z post-Arrival. Nagle podchodzi Ric Flair, który mówi iż obok Mistrzyni Divas jest jego piękna córka Charlotte. Charlotte podchodzi i mówi o przegranej Emmy. Emma odchodzi a Ric kończy wywiad tradycyjnym Woooooo.

Byron Saxton i Renee Young dołączają do komentatorów.

Walka #2: Emma vs. Charlotte

Zwarcie i wymiana wykręcania rąk. Fani krzyczą "better than Batista' czyli "lepiej niż Batista". Emma wykonuje Rollup 1...2.. Kick Out. Charlotte unika ataku z narożnika, ale upada na kostkę. Charlotte sprzedaję kontuzję aż do momentu, gdy Emma odwraca się i nagle Charlotte wykonuje Forward somersault cutter 1...2...3

Zwyciężczyni: Charlotte

Powtórka z post-Arrival z wywiadu Samiego Zayna.

Walka #3: Yoshi Tatsu vs. Corey Graves

Graves przed walką ma coś do powiedzenia. "Nie jestem zadowolony z tego, iż nie dostałem walki na ArRival a teraz dostaję Tatsu, czyli człowieka który myśli że jest gwiazdą WWE. Jedna osoba wciąż mi przeszkadza - Sami Zayn. Jestem zmęczony słuchaniem o walce Zayna z Cesaro. Jak długo Sami nie wygrał walki? Potrzebuję jedną szansę na pokonanie Cesaro, ale zamiast tego jestem tu z Tastsu który jest nie istotny. Miejmy to już za sobą."

Graves przed rozpoczęciem walki opuszcza ring i mówi, aby ten zapomniał o tym i odchodzi. Tatsu opuszcza ring, ale Graves atakuje go o metalowe schodki a potem wchodzi na ring a sędzia wylicza Tatsu.

Zwycięzca: Corey Graves (Count-Out)

Po walce Graves wznawia atak na Tatsu i zapina Lucky 13, ale po chwili na ring przychodzi Sami Zayn który ratuje Tatsu. Sami zmierzy się z Gravesem w walce wieczoru. 

Wideo z "The Adam Rose Launch Party" czyli byłego Leo Krugera który był lepszy niż to kur** coś ... aczkolwiek wejściówkę ma fajną xD

Walka #4: Adam Rose vs. Wesley Blake

Wokół ringu tańczą sobie tancerze z imprezy Rose. Rose unika ataku i wykonuje chop. Potem Big Arm Drag oraz zapina dźwignię na rękę. Wesley wychodzi z dźwigni i atakuje rywala w narożniku. Po chwili Rose wykonuje potężny Spinebuster oraz Clothesline! 1...2...3 O o ooo ooo ooo xD

Zwycięzca: Adam Rose

Promo DVD Scooby-Doo WrestleMania.

Walka #5: Corey Graves vs. Sami Zayn

Rozpoczynamy Main Event dzisiejszego NXT. Graves atakuje punchami oraz kickami rywala, po czym atak z kolana w brzuch. Graves prowadzi przez część walki. Powrót po przerwie i Graves wciąż atakuje rywala. Zayn próbuje walczyć, ale Corey wykonuje kilka slamów. Zayn w końcu powraca do walki wykonując Comeback oraz Backdrop. Następnie Graves łapie Samiego na potężny Backbreaker 1...2.. Kick Out. Zayn wykonuje Crossbody ale także tylko 2 county. Potem Graves zapina Lucky 13, ale Zayn walczy i wykonuje Blue Thunderbomb 1...2.. Kick Out. Corey podcina rywala oraz wykonuje ponownie Lucky 13, ale Zayn wykonuje rollup 1...2. Kick Out. Graves łapie Samiego z narożnika, ale ten kontruje Backbreakera na rollup 1...2...3

Zwycięzca: Sami Zayn

Zayn świętuje wygraną a my kończymy NXT.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz