wtorek, 28 stycznia 2014

WWE Royal Rumble 2014: Podsumowanie

Royal Rumble juz za nami, a wiec Droga Do WrestleMani oficjalnie zaczęła się, sama gala była dosyć przyjemna w oglądaniu a i teraz na czysto można stwierdzić ze wyklarowały się dwie walki, które na WM-ce będą miały miejsce. Zapraszam do przyjrzenia się walką.
Pre Show WWE tag Team Championship Cody Rhodes vs New Age Outlaws
Tak naprawdę walka w Pre-Show, a raczej jej wynik była czymś czego nikt sie nie spodziewał, a mianowicie nowymi mistrzami Tag-Team są Road Dogg i Billy Gun. W zapowiedzi byłem wręcz pewien że ta walka zakończy się inaczej, jednak WWE postawiło na zmianę mistrzów tuż przed WrestleManią. Zgodnie z przewidywaniami walka nie była długa, ale trzymała ciekawy dla oka poziom.

Singles Match Bray Wyatt vs Daniel Bryan
Jest to kolejny mecz, w którym pomyliłem się jesli chodzi o wynik, wydawało mi się ze najodpowiedniejszym końcem feudu będzie wygrana Bryana jednak WWE postawiło inaczej i zwycięsko z walki wyszedł sam Bray Wyatt. Walka byłą dość emocjonująca, co można była wywnioskować z reakcji publiczności. Walka była przyjemna w oglądaniu i tylko pozostało nam czekać na RAW by wyjaśniło sie czy to koniec storylinu na linii Wyatt Familly-Daniel Bryan.

Singles Match Brock Lesnar vs Big Show
Sama walka była dość krótka, jednak czas antenowy na nią był znacznie dłuższy, gdyż na samym początku Brock obił krzesłem Big Showa,a po walce zrobił to znowu. Sama walka opierała sie tak naprawde na chwilowym brawlu i F5, więc nie można powiedzieć że walka była jakoś specjalnie wybitna, jednak zrobiła to, co miała na celu czy podpromowanie Brocka przed walką na WrestleMani.

WWE Heavyweight Champion Randy Orton vs John Cena
Po raz pierwszy od dłuższego czasu, czułęm się jak typowy mark Ortona, nie zrozumcie mnie źle nie chodzi mi o to, że jestem jakims wielkim fanem tego zawodnika, ale markowałem mu głównie z przed obawy o wygraną Ceny. Obawy były pokierowane tym, że Bryan, którego uważałem za pewniaka przegrał i obawiałem się, że WWE zrobi to samo z Ceną. Walka na początku była nudnawa o czym świadczą chanty „boring”, dopiero pod koniec walka rozkręciła się a zawodnicy popisali się finisherami drugiej osoby, czyli Randy wykonał AA a John pokazał nam RKO. Jednak pod koniec gdy Cena miał zapiętego Ortona w STF pojawiło się Wyatt Family, którzy pokrzyżowali plany Ceny i to Orton zwyciężył. Na początku pisałem ze po RR wyklarowały sie dwie walki na WM-ke i jedna z nich jest właśnie Bray Wyatt vs John Cena.

30-Man Royal Rumble Match
Walka wieczoru, walka, na którą wszyscy czekali, zgodnie z moimi przewidywaniami wygrał Batista, jednak internet po jego zwycięstwie rozgrzał się do czerwoności i już pojawiają sie setki memów, które maja na celu obrażenie Batisty, gdyż wszyscy domagali się, aby zwyciężyła osoba, która wypadła, jako ostatnia a tu niespodzianka ta osobą był numer, 15 czyli… Roman Reigns. Tak naprawdę to Reigns jest „moralnym” zwycięzcą tej walki gdyż pobił on rekord Kane eliminujac aż 12 osób w jednym meczu, zreszta po raz pierwszy od momentu jego debiutu słyszałem chanty „Roman Reigns”, które publiczność krzyczała podczas jego starcia z Batistą. Batista pomimo zwycięstwa okazał się przegranym gdyż po jego zwycięstwie ludzi buczeli, to pokazuje tylko jak WWE genialnie sprzedało nam postac, Reignsa, który na początku Shield był najsłabszym ogniwem a teraz jest jest tam moralnym liderem, oczywiście nie obyło się bez eliminacji Rollinsa i Ambrose’a których wyeliminował własne Roman, czy to oznacza rozpad Shield? Trzeba nam poczekać do RAW.

Podsumowując Royal Rumble to przyjemna gala, jednak ze zbyt przewidywalnym Royal Rumble Matchem, który zabił cała otoczkę tej tajemniczości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz