piątek, 24 stycznia 2014

NEWSY 23 stycznia 2014

W tym tygodniu, cotygodniowy wywiad z Triple H’em przeprowadziła Renee Young.Oto on.
Dzisiaj zawodnik NXT Corey Graves kończy 30 lat. Wszystkiego najlepszego!
Mistrzyni Kobiet NXT Paige od poniedziałku powróciła do treningów w Performance Center. Początkowo spekulowano, że odniosła kontuzję, jednak okazało się, że dostała wolne ze względu na sprawy osobiste.
Goldberg pytany przez fana na tweeterze odpowiedział, że nie były prowadzone, żadne negocjacje z WWE.
Oto materiał, w którym Renee Young przybliża nam Royal Rumble.
Goldust na tweeterze zapowiada, że powinniśmy spodziewać się czegoś specjalnego podczas pre-showu Royal Rumble.
Hacksaw Jim Duggan powiedział na tweeterze, że obsada WWE Legends House pojawi się w Performance Center w Orlando aby nagrać pewne dodatkowe sceny.
Byli zawodnicy WWE Rikishi i Gangrel, będą promować Rikishi’s Territory League Wrestling na KTLA 5 podczas porannych wiadomości 5-ego lutego o godzinie 5-tej rano (czasu amerykańskiego).
Batista wystosował tweeta na temat swojego powrotu na RAW „Chciałbym podziękować wszystkim, którzy wspierali mnie podczas mojego powrotu. Tęskniłem za wami!! A wy negatywnie nastawieni smarkacze możecie ssać moje j**a! Haha!!!
Ricardo Rodriguez odpowiedział fanowi na Tweeterze, na temat tego czy zobaczymy go jeszcze na RAW. Sam zainteresowany odpowiedział, że pewnego dnia pewnie tak, ale jak naradzie jest szczęśliwy, z tego że może pracować na zapleczu.
Jimmy Wang Yang, który był obecny na zapleczu live eventów i Raw w Dayton napisał na tweeterze: „Ostatnie dni były dla mnie dość interesujące. Mam pytanie: jaki jest Wasz ulubiony numer? Swój ulubiony numer zdradzę w niedzielę.”
Podczas live eventów po Royal Rumble mają odbyć się serie pojedynków John Cena & Daniel Bryan vs The Wyatt Family(wraz z udziałem Braya Wyatta).
WWE Hall of Famer Ted DiBiase będzie gościnnym spikerem podczas First Assembly of God Church’s o 10:30 w Minden, Louisiana tej niedzieli rano,
Powołując się na PWInsider.com, można stwierdzić, że Daniel Bryan jest już zdrowy i może powrócić do pracy w ringu.
Najnowszy WWE Inbox.
Kontrakty Bad Influence z TNA – Kazariana i Christophera Danielsa wygasają już w kwietniu. Kontrakt Danielsa jest jednym z lepszych w Total Nonstop Action i nie wiadomo czy zostanie on przedłużony.
Storyline Dixie Carter z tajemniczym inwestorem ma potrwać aż do październikowego Bound for Glory.
Po wielu plotkach o możliwym dołączeniu MVP do TNA, zainteresowany odpowiedział za pomocą dwóch tweetów:
-”Wszystkie internetowe spekulacje mogą być zabawne, jednakże nie okłamywałem was. Nie jestem nigdzie zakontraktowany”
-”Nie podpisałem kontraktu z WWE, TNA, ROH czy jakąkolwiek inną organizacją. Jeśli tak się stanie poinformuję TUTAJ.”
Krótki materiał, w którym Dixie Carter komentuje podpisanie kontraktu z The Wolves przez tajemniczego inwestora.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz