czwartek, 2 stycznia 2014

NEWSY: 29 grudnia 2013

WWE Hall of Famer Jim Ross dodał kilka nowych wpisów na swoją stronę, w której wypowiedział się na temat Royal Rumble, The Rock i więcej:
Jak ci się wydaje, kto wygra Royal Rumble 2014 i dlaczego: Nie mam pojęcia i nie dbam o to kto wygra, ponieważ będę tylko obserwował show wraz z fanami WWE.
Dlaczego nie chcesz powrócić do organizacji jako komentator: Nie jestem już w drużynie WWE i nie sądzę, abym w przyszłości komentował pojedynki w organizacjach(TNA, ROH).
Co myślisz na temat WWE Divas Champion oraz która Diva jest najbardziej utalentowana: Chciałbym zobaczyć jak Divas WWE są traktowane poważnie w organizacji. Na obecną chwilę
największą gwiazdą w organizacji jest AJ Lee.
The Rock powinien zakończyć karierę: To zależy od tego, czy wrestler będzie chciał jeszcze występować w ringu, lecz zważywszy na to, że Dwayne The Rock Johnson non stop gra w
filmach, to zakończenie kariery wydaje się możliwe.
Czy Vince McMahon wreszcie ogłosi, że Chayna zostanie wprowadzona do WWE Hall of Fame: Nigdy nie próbowałem postawić się w sytuacji Vince’a McMahona oczywiście mowa
tutaj o dobór WWE Hall of Famer’ów, ale wydaje mi się, że tak.
Na oficjalnej stronie Ring of Honor pojawiła się informacja dotycząca AJ Styles’a, który powróci do organizacji:
”The Phenomenal One” powraca! Prawdziwy pionier Ring of Honor oraz jeden z najwybitniejszych wrestlerów w historii. AJ Styles podpisał kontrakt z organizacją Ring of Honor na krótki okres, bo do 4 stycznia 2014 i weźmie udział w tygodniówce, która odbędzie się w Nashville, Tennessee!
AJ Styles, to wrestler, który pomógł organizacji ROH zaistnieć w biznesie. AJ Styles w przeszłości był uznawany za jednego z najlepszych High Flying’erów. Od pewnego czasu AJ Styles jest bezrobotny i występuje w różnych organizacjach Indy Wrestling. AJ Styles zmierzy się z Roderick’iem Strong’iem w Nashville, a pojedynek zostanie wyemitowany na ROH TV 1 lutego.
AJ Styles: Jestem podekscytowany, że otrzymałem propozycję od Ring of Honor i wreszcie powrócę do miejsca, w którym się wychowałem. Nie przegapcie najnowszego odcinka Ring of Honor(4 stycznia).
AJ Styles powraca do ROH, Chris Hero zmierzy się z Kevinem Steenem oraz gościem specjalnym będzie Rowdy Roddy Piper. Wydaje się, że organizacja z przytupem rozpocznie 2014 rok.
Wideo promujące powrót AJ Stylesa do ROH:https://www.youtube.com/watch?v=ONlChjSlp28
TNA Superstar James Storm niedawno udzielił wywiadu dla Newsday, w którym powiedział się na temat World Heavyweight Title, Jeff Jarrett’a:
World Heavyweight Title: Mogę powiedzieć, że byłem mistrzem World Heavyweight nawet jeśli posiadałem pas niespełna tydzień. Moja kariera potrwa jeszcze wiele lat, więc jestem pewien, że w przyszłości ponownie zobaczycie mnie jako World Heavyweight Champion’a, lecz tym razem na dłużej.
Jeff Jarrett: Dla mnie jest on bardzo ważną osobą, ponieważ dzięki niemu istnieje organizacja TNA iMPACT Wrestling. Jeff włożył sporo pieniędzy oraz poświęcenia w to co robił i mam nadzieję, że niedługo za kulisami ponownie zobaczymy Jeffa.
Negocjacje pomiędzy AJ Stylesem, a organizacją Total Nonstop Action rozpadły się i bardzo niewielkie szanse są na to, że w przyszłości zobaczymy Styles’a w organizacji.
Poniżej przedstawiamy link do wideo, w którym obejrzycie jak PJ Braun oświadcza się byłej WWE Divas Champion Kaitlyn:
https://www.youtube.com/watch?v=fpcia5JNlco#t=39
Poniżej przedstawiamy wyniki z najnowszego WWE Live Eventu, który odbył się wczoraj w Newark:
(1) Triple Threat Tag Team Match:
Real Americans pokonali. Los Matadores & 3MB
(2) Sin Cara pokonał zamaskowanego lucha wrestlera
(3) Lumberjill Match Brie Bella pokonała Alicia Fox


(4) Great Khali pokonał Curtis Axel
(5) WWE Tag Team Championship Match
Cody Rhodes & Goldust (c) pokonali The Real Americans
(6) Zack Ryder pokonał Brodus Clay
(7) Cage Match
Big Show pokonał Kane
(8) John Cena & Rey Mysterio pokonali Randy Orton & Alberto del Rio

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz