wtorek, 25 lutego 2014

Joker ocenia: Elimination Chamber 2014

Na samym początku zwracam się do was z małą prośbą, możecie komentować nasze posty? Wiem, że pewnie wam się nie chce, jednak chcemy przez ten sposób zobaczyć jak doceniacie naszą pracę, to naprawdę nas motywuje do dalszej, ciężkiej pracy a to wszystko dla was. Z góry bardzo dziękujemy :).
Skala Ocen:
1-1.9 – horror
2-2.9- tragedia
3.0-3.9 – lepiej o tym zapomnieć
4.0-4.9 – bardzo słabo
5.0-5.9 – słabo
6.0-6.9. -nie najgorzej
7.0-7.9 – dobrze
8.0-8.9. – bardzo obrze
9.0-9.9 – znakomicie
10 – trzeba to oglądnąć. Lepiej być nie może.
Pre-Show
No cóż. Jedyna walka, przez kora się wkurzyłem, ponieważ źle obstawiłem w typerze ;p Nie wiem, ale boję się o to, że nie zawalczą na Wrestlemani. Liczyłem na bratobójczy pojedynek, jednak rozpad The Shield, Rozpa Real Americans, rozpad braci w 2 miesiące to dość dużo. O Shieldach napiszę później, a Amerykanie powinni się rozpaść, ze względu na Antoniusza. Jednak widziałbym ich koniec po WM i Ich walkę na SummerSlam. Sama walka była nienajgorsza. Spodziewałem się dużo gorszego pojdynku, lec Panowie dobrze się spisali. Oczywiście nie było co liczyć na fenomenalny pojedynek. Jedyny minus to właśnie brak jakiejś sprzeczki wśród braci.
Ocena: 6
Big E vs Jack Swagger
Podobnie jak w przypadku Kickoffu spodziewałem się drewnianego pojedynku, a tu dostaliśmy milą niespodziankę. Big E fantastycznie się spisał i nawet dobrze kontrował jak na jego gabaryty. O dziwo były też emocje. Nawet w pewnym momencie myślałem, że Jacek zdobędzie ten tytuł. Ale dobrze, że Big E będzie dzierżył pas I.C, ponieważ jest to dobry wrestler zarówno ringowo jak i pod względem charyzmy. Do tego ma warunki, więc można się spodziewać, że w przyszłości zajmie miejsce w tym wyższym mid cardzie, bądź nawet w Main Evencie. Pojedynek na duuuży plus.
Ocena: 7
New Age Outlaws vs The Usos
Pojedynek bez więszkej historii. Byłem pewny, że weterani obronią swoje pasy. Kompletnie nie widzę Usos jako mistrzow. W ringu może coś tam umieją, ale za majkiem no są fatalni. Nie chce nawet sobie wyobrażać jakby wyglądaly feudy o te pasy z udziałem Usos, choć i tak feudy o pasy Tag Team są fatalne. Walka nie porwała. Wydaję mi się, ze NAO muszą mieć kogoś, kto Ich dobrze poprowadzi np. Rhodes Dynasty, ponieważ mają Oni swoje lata i nie zawsze potrafią wykonać jakieś fenomenalne spoty. Ogólnie cieszę się, że pozostali mistrzami, gdyż fajnie się Ich ogląda w ringu i do tego slucha :) Czytałem na portalach zagranicznych jak i polskich podzielone zdania na ten temat. Jestem ciekaw z kim NAO zawalczą na WM, ponieważ walka o pasy musi się znaleźć w karcie, lub nawet w Kickoffie. Może Real Americans? (Mogą nie utrzymać tych pasów ale nie spoileruje;p)
Ocena: 5
Titus O’Neil vs Darren Young
Walka, która powinna się odbyć na tygodniówce, lub w Pre Showie. Plusik za to, że wygrał Tytus i WWE nie stara się promować Darrena tylko dlatego, że jest innej orientacji. O’Neil ma fajny ring skill, jednak potrzebuje jakiegoś menagera jeśli chcą na Niego stawiać. Z walki zapamiętałem chanty : We want wrestling.
Ocena: 4
The Wyatt Familly vs The Shield
Czy kto kolwiek spodziewał się tak fenomenalnego pojedynku? Oczywiście spodziewałem się dobrego starcia, jednak ten pojedynek stał się epickim i będzie kandydatem do walki roku. Wiele wspaniałych lotów, wiele emocji, no coś fenomenalnego! LLuke Harper jako lotnik? This is Awesome. Nie będę streszczał walki, ponieważ musicie to zobaczyć. Ciekawa sytuacja z Deanem, który zniknął wśród publiki poczas bójki z Brayem na trybunach. Moim zdaniem to 5 Star Match. Szkoda, że nie dostaliśmy tego na WMXXX, ponieważ mogłaby ta walka przyćmić ten jubileusz, ale lepiej teraz niż nigdy.
Ocena: 10!!!
Aj Lee vs Camern
Walka tylko po to, aby odpocząć po czymś epickim. Ringowo wyszło strasznie, ale Superkick Taminy naprawdę mi się podobał. I czy to oznacza koniec Taminy z Aj? Niby przypadek, ale wiemy jak kończą się takie akcje. Może doprowadzi to nas do Tamina vs Aj na WM? Lepsze to niż Naomi vs Aj Lee.
Ocena: 5
Batista vs Alberto Del Rio
Fajny motyw z Albertem. Szkoda tylko, że Batista po powrocie jest tak nielubiany. W sumie nie wiem czemu? Bo Bryan nie wystąpił w RR? Bo Batista ,,zabiera’’ miejsce młodym? Fani w Amerce czasem nie wiedzą czego chcą. Gy wracał Rock i zdobywał pas wszyscy w USA się jarali, a wiemy jakim Rock był mistrzem. Gdy wraca Dave jest wielkie Booo mimo, że będzie na każdym Raw i Live Eventach. Ja tam się cieszę z powrotu Batisty do WWE i nie mam nic przeciwko, aby zdobył pas. Powtórzę po raz setny, że jest to WMXXX i muszą być tam zawodnicy z wyrobionym nazwiskiem, a takim jest Batista. Chłop się stara, trenował od października, a tu taka niemiła niespodzianka. Szkoda, ze wrócił w najgorszym dla niego momencie, ponieważ tylko Bryan powinien być na szczycie według wielu fanow. Ale nie o tym miałem pisać. Ich walka była nienjgorsza. Lubię takie walki, w których jest trochę brutalności i siłowych przepychanek. Zwycięstwo było pewne od ogłoszenia Ich walki. Liczyłem na Lesnara, ale trudno. Dla Batisty widzę heel turn i Triple Threat na WM pomiędzy Batista, Ortonem i Bryanem. Wygra Dave i jeszcze bardziej Go znienawidzą.
Ocena: 7
Elimination Chamber Match
ZNAKOMITA walka. Wiadmo, że walki w klatkach zawsze inaczej się ocenia, ponieważ tu ratuja pojedynek przedmioty itp. więc na 5 stara nie zasluguje. Jednak wiele połamanych komór, splash Christiana ze szczytu komory to tylko kilka perełek tej walki. Fajnie, że Antek pozostał tak długo i nie został jako pierwszy wyeliminowany. Motyw z Wyattami był do przewidzenia, ale to nie jest ważne, ponieważ wyszedł bardzo fajnie. Interwencja Kane’a też fajnie zabookowana, ponieważ wszedł na arene pod pretekstem. W zasadzie to Bryan pierwszy zaatakował Kane’a więc sam jest sobie winien tego, co się stało. Tylko pytanie. Czy Bryan zawalczy z Kanem na WM, czy z Hunterem? Eud Kane’a z Bryanem pewnie poprowadzi nas do walki z Tryplakiem, jednak jak wroci Punk, to mógłby Hunter zawalczyć z Cm Punkiem, a Kane z Bryanem i byłoby cacy. Możliwości jest wiele, z czego się cieszę, gdyż nie mamy 100% pewności co do karty. Całe szczęście, że Bryan nie wygrał, ponieważ znudził mi się Jego gimmick. Ciągłe Yes na pewno nie jest fascynujące (jak dla mnie). Ale każdy kto czytał moje oceny pod walkami Bryana wie jak Go oceniam. Obry w ringu, ale to tyle. Yes to też nie jest zasługa zawodnika, lecz CT i ich pomysłu.
Ocena: 9
Średnia ocena gali: 7.5 – było dobrze. Nie można oceniać gali tylko iwyłącznie ze względu na wyniki i przewidywalność. Gdyby nie newsy to na pewno nie byłoby gadania, że mamy ,,przewidywalbność’’ :) Niestety sam czytam niusy..niestety. Teraz czekamy na WMXXX, która moim zdaniem wypadnie fajnie. Wiele legend, możliwy Triple Threat Match Shield i wiel wiele więcej! Widzimy się po Raw, na które serdecznie zapraszam na Tight Wrestling Live, które zostanie skomentowane w języku polskim!
Publika – 8 Wiele, wiele chantów, i to bardzo różnorodnych. Były podstawowe chanty jak i te ,,wulgane’’ typu pussy. Jedyny minus to reakcja na Batiste, ale każdy ma prawo lubić kogo chce :P
Walki – 7.5 Ocena gali to praktycznie ocena walk.
Wyniki – 8 Gdyby nie Kickoff dałbym 10.. nie no żartuje. Wyniki przewidywalne, ale gdyby nie internet to nikt by nie mówił o przewidywalności ;p
Stage – 7 Dodam tą ocenę, ponieważ wydaje mi się, że wygląd areny ma znaczenie na jej oglądalność. Wiemy jak wyglądał stage na Royal Rumble… Jednak stage WMXXX pewnie będzie kapitalny, więc czekamy ;p
Emocje – 8 Nie spodziewałem się, że aż tak będę się emocjonował. Podczas walki Familli i Tarczy ciśnienie podskoczyło do 200 :) Tylko dwie walki były dla mnie mało emocjonujące : Batista vs ADR i Tag Team Match. Nawet u PTP się raz poderwałem ;p
Gala w porównaniu do zeszłego roku – Elimination Chamber 2013 było gorsze niż tegoroczne. Nie ma co tu dłużej opisywać.
Co nam dała gala? – Poznaliśmy walki na WMXXX: Bray Wyatt vs Cena i Batista vs Orton. O tego możemy się spodziewać walki pomiędzy członkami The Shield, jak również pojedynku Kane vs Daniel Bryan bądź HHH vs Daniel Bryan. Nie doszło do rozłamu żadnego Tag Teamu, a szczególnie Braci Rhodes na co bardzo liczyłem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz