piątek, 14 lutego 2014

Artykuł: TOP 5: High Flyer

Poniżej przedstawiam ranking najwyżej latających wrestlerów w WWE! Zapraszam!


Miejsce 5
Rey Mysterio
Rey Mysterio jest meksykańskim luchadorem. Jak na swoje lata, nieźle radzi sobie w powietrzu. Oczywiście nie są, to niesamowite akrobacje, ale hurricanrana czy Seated senton nadal nieźle mu wychodzą. Flying headbutt już dawno nie widziałem, ale mam nadzieję, że już niedługo będę miał okazje ponownie zobaczyć. Umieściłem go w tym zestawieniu, ponieważ mam do niego szacunek za to, co wyrabia i wyrabiał nad ringiem.

Miejsce 4 
Justin Gabriel

Justin jest młodym, przyszłościowym wrestlerem, którego styl od razu mi się spodobał. Zręczne wykonywanie akcji w ringu, świetny finisher jakim jest 450° splash. Moonsault w jego wykonaniu jest nieziemski. Afrykański zawodnik zasługuje na to miejsce.

Miejsce 3
Evan Bourne

Air Bourne! Latający Bourne. Jego finisher wyraża to, jakim jest zawodnikiem. Wiele razy zaskakiwał mnie swoimi powietrznymi akcjami, zręcznością i umiejętnościami ringowymi. Dawno Evan’a nie widzieliśmy. Chłopak doznał kontuzji, a gdy miał już wracać do federacji, uczestniczył w wypadku samochodowym, w którym to doznał kontuzji stopy. Bourne, wracaj szybko i oby wiatr Cię poniósł na sam szczyt WWE!

Miejsce 2
Kofi Kingston

Ten zawodnik cały czas zaskakuje swoją zwinnością. Kilka lat temu na rękach wrócił do ringu podczas Royal Rumble, a w tym roku z barierki wskoczył do ringu. Same akcje powietrzne są ekscytujące. Dropkick, Boom Drop, Diving crossbody, Jumping clothsline czy Hurricanrana to jedne z akcji, które Kofi wykonuje rewelacyjnie. Niestety, sam zawodnik jak w ostatnim czasie widać przejadł się federacji i jak na razie został chłopcem do bicia. Obyśmy szybko widzieli znów Trouble in Paradise!

Miejsce 1
Sin Cara

I o to jest zawodnik który podbił moje serce. Sin Cara, czyli po hiszpańsku Bez Twarzy robi świetną robotę w ringu i po za nim. Tutaj sypią się Diving’i crossbody znikąd, Moonsault side slam, Senton Bomb oraz Tilt-a-whirl headscissors to jego najlepsze akcje. W ostatnim czasie widzieliśmy go w Tag Team’ie z Rey’em Mysterio, którzy mają bardzo dobre warunki, by zostać mistrzami Tag Team. Gdy Cara rozegrał swój pierwszy mecz w WWE nie mogłem oderwać oczu. Nie mogłem napatrzeć się na jego sposób walki. Technika przede wszystkim. Te salta, przejścia, wywinięcia się z submissionu. Cudo. Dlatego jest to najlepszy (moim zdaniem) High Fly’er w WWE. Jak wiemy prawdopodobnie rozstał się z organizacją.
Jest to mój ranking i osobiste zdanie. Uwagę skupiłem na zawodnikach z kontraktami WWE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz