sobota, 12 kwietnia 2014

WWE SmackDown 11/04/2014 - Raport


Przed SmackDown Michael Cole poinformował nas iż najbliższe Monday Night RAW jak i to SmackDown jest poświęcone pamięci Ultimate Warriora, który zmarł we wtorek.

Do ringu wszedł już Big Showm następnie wychodzi... Paul Heyman"Panie i panowie, nazywam się Paul Heyman. Stoję przed wami dzisiaj, jako adwokat dla zwycięzcy pierwszego André the Giant Memorial battle royal, King of Swing Cesaro! Teraz to już nie teoria, ale sprawdzony fakt. Ja, Paul Heyman jestem najlepszym menadżerem w WWE oraz w sportowej rozrywce sportowej. Zaprojektowałem Brocka Lesnara do zakończenia streaku Undertakera. Kiedy jesteś adwokatem Brocka Lesnara musisz wybierać ostrożnie kolejnych klientów. Kolejny klient to rzecz pewna, kolejny przebój, król swingu, daję wam Cesaro!"


Big Show vs. Cesaro (w/ Paul Heyman)

Zaczynamy od zwarcia i Cesaro przepycha Showa! Ale następnym razem nie udaje mu się to i Cesaro ląduję w narożniku. Szwajcar biegnie na Showa jednak otrzymuje Shoulder Block i wychodzi poza ring. Chwilę później zwycięzca Battle Royal z WrestleManii próbuje wejść do ringu jednak rywal łapię go i wyprowadza cios w klatkę piersiową. Cesaro poza ringiem, jednak przeciwnik już do niego idzie i wrzuca go do pierścienia, jednak to nie wszystko „Paul Heyman Guy” wyprowadza Big Boot i próbuje wykonać Suplex jednak mu się to nie udaje i Show wyrzuca go za ring. Szwajcar i Big Show już w ringu. Big Show chce wykonać WMD jednak Cesaro wyślizguje się z ringu. Heyman Guy już w ringu i już inkasuje serie ciosów w narożniku jednak Cesaro odpowiada Uppercutami. Szwajcar odbija się od lin i inkasuje Back Body Drop! Cesaro wstaje, ale inkasuje ciosy od Showa. Następnie Olbrzym wyprowadza Headbutt, Cesaro leży a Big Show przechodzi po nim! Cesaro już w narożniku Show biegnie na niego, a ten wyprowadza Big Boot, i zapina Sleeper Hold!  Show po kilku minutach zrzuca z siebie rywala i wyprowadza Clotesline, po czym Shouder Block i wgniecenie w narożniku! Show chce wykonać Chokeslam, jednak przeciwnik kontruje i ponowie mamy Sleeper Hold, jednak Big Show szybko sobie z nim radzi i upada na ziemię. Show jest już na narożniku, skacze jednak Cesaro się odsuwa i chce wyprowadzić Giant Swing jednak z tyłu atakuje go Swagger! Który zapina Ankle Lock i mamy dyskwalifikacje!  


Zwycięzca: Cesaro by DQ (Czas trwania pojedynku - 9:44)

Cesaro pozbył się szybko Swaggera a następnie wykonał Big Showowi neutralizer.

Czas na Johna Cene: "Wygląda na to, że jesteście trochę zmęczeni, to był męczący tydzień. Dobrze wam? Nadal żyjecie, nadal macie energię. Zaczęła się WrestleMania 30 i WrestleMania 30 rozpoczęła się Nieśmiertelną kultową chwilą, jaką kiedykolwiek widziałem. Mieliśmy Hulka Hogana, Steve Austina i The Rocka w jednym ringu. Potem widzieliśmy jak Kofi Kingston pokonał grawitację, ponownie. Cesaro wygrał battle royal poświęcone André the Giantowi. Bray Wyatt próbował zmienić człowieka w potwora, ale okazało się, że nadal nie może mnie zobaczyć! Niestety widzieliśmy porażkę Undertakera, historyczny streak się zakończył. Gra grała, ale mamy nowego mistrza WWE World Heavyweight! Jeśli obejrzeliście Monday Night RAW to pokazałem tam się z słabszej strony. W końcu Silver zamieniło się w Super, uwierzyliśmy w The Shield, mieliśmy trochę złych newsów i okazało się, że Brock Lesnar jest tym jednym. Poznaliśmy nowego Paul Heyman Guy'a ale chcę osobiście podziękować WWE Universe za śpiewanie mojej muzyki. (ponownie WWE Universe śpiewa "John Cena suuuucks!") Niektórzy są tu dzisiaj. Mówią, że przyszłość jest teraz i zgadzam się z tym, bo w poniedziałek uczono mnie, jak „Bo-lieve" w siebie. A jeśli pytasz czy Adam Rose ma jakieś imprezy to nie mów tego Alexandrowi Rusevowi, bo po obejrzeniu go w poniedziałek nie jest małym człowiekiem. Dywizja Divas. Wreszcie dywizja Div odwróciła się dzięki Paige. Przyszłość jest teraz, to ekscytujący czas, aby być w WWE. Jest wiele obiecujących gwiazd, więc pozwól mi złożyć obietnicę. Nie jestem tym jednym, nie jestem Viperem, nie jestem zwierzęciem, nie jestem Królem Swingu, nie jestem szefem, jestem kijem pomiarowym, jestem chorążym, jestem Johnem Ceną. Wszelkie gwiazdy WWE mogą chcieć wszystkiego - przeszłość, teraźniejszość, przyszłość - ale nie wiem czy chcą, aby ich stopy były na górze WWE. Jeżeli tak to muszą przyjść przeze mnie!"

... Wyatt Family jest tutaj!


Luke Harper: "Czas leczy rany. Niestety dla ciebie, dajesz nam więcej czasu, aby cię zranić. Obejmij swoją przyszłość Johnie, to jest prezent dla ciebie."

Bray Wyatt: "Czasami żałuję, że mogę czuć ból. Ale ja jestem inny. Wszyscy powinniśmy przyjąć nasze różnice, prawda dzieci? Na przykład, jeśli dla was przegrałem na WrestleManii to, dlaczego nie mogę przestać się uśmiechać.? Dlaczego czuję się tak dobrze? Mam ją, widziałem to w twoich oczach John. Po raz pierwszy nie jestem pusty w środku. To właśnie tutaj, to jest w tobie John. To jest coś, wiem co to aż za dobrze. Kiedy patrzę wewnątrz siebie widzę dobro i widzę zło. Widzę wszystko, Widzę marzenie, widzę światy które nie zostały odkryte, widzę CUDA! Ja jestem wolny. Hahaha. Wszystko, co potrzebne było ostatnie pchnięcie. Teraz zdaję sobie sprawę, że trzeba iść do nowych ekstremów, jeśli chcę wydobyć potwora. Masz cały świat w swoich rękach."

Los Matadores (Fernando & Diego) (w/ El Torito) vs. Rybaxal (Ryback & Curtis Axel) 

Gong! Rozpoczynają Ryback i Diego i od samego początku Matador ma przewagę na Rybacku. Matador odbija się od lin i wyprowadza drop kick. Ryback już w narożniku i wyprowadza serie ciosów. Diego już na narożniku, skaczę, ale Ryback go łapię i wykonuje Powerslam. Mamy zmianę wchodzi Axel, ale od samego początku inkasuje serie ciosów. Jednak Curtis odpowiada i mamy Cloteshline, pin 1...2  jednak nie ma trzech.  Diego w narożniku a Axel wyprowadza serię ciosów i dokonuje zmiany z Rybackiem. Widzimy Double Corner Splash!. Ryback przypina jednak sędzia odlicza tylko do dwóch. Diego już na nogach, Ryback chce wykonać Suplex jednak kontra od Diego i Drop Kick. Zmiana z Axlem, ale zmiana także w drugim teamie wchodzi Fernando! Mamy seria ciosów dla Curtisa. Następnie Splash w narożniku. Fernando już w drugim narożniku Axel na niego biegnie i Drop Kick w odpowiedzi od Fernanda, następnie DDT pin 1...2 Ryback przerywa, ale zaraz po tym wylatuje za ring za pomocą Diego! El Torito skaczę na Rybacka ten jednak go łapie, ale z pomocą przychodzi mu Diego. Curtis w ringu wyprowadza NECKBREAKER dla Fernando!  Pin 1...2...3. 


Zwycięzcy: Rybaxel (Czas trwania pojedynku - 5:24)

Na backstage'u idzie ROB VAN DAM! Renee Young prosi go o rozmowę. RVD mówi, że jest szczęśliwy wracając do WWE po WrestleManii. RVD powiedział także kilka słów na temat nowej twarzy WWE oraz o nowej swojej brodzie.

Damien Sandow vs. Rob Van Dam

Rozpoczynamy od zwarcia... Sandow odbija się od lin i mamy Roll Up ze strony RVD 1..2 Kick Out. Następnie Rob wyprowadza Spinning Heel Kick. (Powiedzonko: R...V...D) I mamy Roll Up od Sandowa, jednak sędzia doliczył, tylko do jednego. Damien w narożniku i RVD wyprowadza Drop Kick, po czym widzimy Rolling Thunder! Sandow wychodzi z ringu, RVD na linach i wyprowadza Moonsault, ale nie trafia! Damien szybko to wykorzystuje i wbija Roba w barykadę. Następnie wrzuca go do ringu. Przypięcie 1..2 nie ma trzech! Sandow zaczyna obijać Roba pin 1..2..Kick Out! Damien wyprowadza Knee Dropa i ponownie przypina i kolejny raz sędzia liczy tylko do dwóch. RVD wstaje tak jak Damien, który chce wcisnąć Roba w narożnik ten jednak na to nie pozwala i kontra SPINNING HEEL KICK! RVD wskakuje na narożnik jednak Damien chce wykonać SUPERPLEX wskakuje na narożnik jednak RVD strąca go z niego i wykonuje Five Star Frog Splash! Pin 1...2...3 !


Zwycięzca: Rob Van Dam (Czas trwania pojedynku - 4:34)
Hulk Hogan: "Pozwól, że coś ci powiem Bracie! Jako gospodarz WrestleManii, byłem tam z pierwszej ręki w Super Dome, bracie! Byłem świadkiem jednego z największych momentów wszechczasów, bracie! Kiedy Daniel Bryan zdobył WWE World Heavyweight i oficjalnie zmienił WrestleManię w YES-tlemanie, bracie! Gdy trzymał oba pasy nad swoją głową miałem dreszcze. Więc z dumą ogłaszam nowego mistrza WWE, posłuchajmy bracia, Daniela Bryana!"


Daniel Bryan: "Pozwól, że coś ci powiem Hulkster! To zdecydowanie najlepszy tydzień w moim życiu. Jestem z powrotem na SmackDown!, biorę ślub, walczyłem WrestleManii i zostałem nowym mistrzem WWE World Heavyweight! A teraz jestem w ringu z Nieśmiertelnym Hulkiem Hoganem. Myślę, że wszystko możecie zrozumieć, bo jestem taki jak wy wszyscy. Jestem przeciętnym facetem z małego miasteczka. Oglądałem cię w TV, Dla mnie jesteś największą gwiazdą w całym świecie. Słuchałem każdego słowa, które powiedziałeś. Modliłem się, aby być w main evencie WrestleManii jak Hulk Hogan. Kiedy powiedziałeś, aby jeść witaminy, brałem je codziennie, aby uzyskać 24 calowe pytony jak Hulk Hogan. Byłem Hulkamaniakiem tak długo jak pamiętam. I to dla mnie jest specjalny moment. Zawsze chciałem być z tobą w ringu na żywo." Bryan prosi o muzykę i wraz z Hoganem wykonują Hulksterowe ruchy!

Przed walką Bad News Barrett poprosił o ciszę. Nagle Kofi próbował go zaatakować ale ostatecznie Barrett wymierzył mu puncha i dodał "Jestem zaniepokojony bo mam złe wieści!"

Kofi Kingston vs. Bad News Barrett

Cała seria ciosów w parterze. Następnie to samo w narożniku. Bad News Barrett chce wbić w narożnik Kofiego ten jednak kontruje i wyprowadza Drop Kick’a. Następnie seria kopnięć oraz ciosów w stronę Barretta.  Na dodatek Body Slam pin 1..2…Kick Out! Barrett wstaje i inkasuje Flying Clotesline, po czym Boom Drop! Kofi chce wykonać finisher jednak Bad News wychodzi z ringu, Kofi nie rezygnuje i także wychodzi. Obaj są już w ringu Kofi biegnie na Barretta a ten zaskakuje go Bull Hammer’em!!  Pin 1..2..3! 


Zwycięzca: Bad News Barrett (Czas trwania pojedynku - 2:43)

Fandango (w/ Layla) vs. Santino Marella (w/ Emma)

Na początku mamy przepychanki ze strony obu zawodników, ale zaraz potem ciosy dla Santino. Fandango odbija się od lin i wyprowadza Double Axe Handle. Fandango przypina, ale sędzia dolicza do jednego. Santino odwraca się tyłem do Fandango a ten wykonuje ROLL-UP 1...2...3.

Zwycięzca: Fandango (Czas trwania pojedynku - 1:29)

Powtórka walki z RAW


Na Backstage'u Kane rozmawia z Batistą i Ortonem. Wszyscy planują aby atakować najbardziej Bryana.
Daniel Bryan & The Usos (Jimmy Uso, Jey Uso) vs. Batista, Randy Orton & Kane

Rozpoczyna jeden z braci Uso i Batista. Samoańczyk ma przewagę nad rywalem i wgniata go w narożnik serią ciosów.  Zmiana z bratem. Uso od samego początku wyprowadza ciosy.. odbija się od lin i inkasuje Spinebuster. Pin 1...2…Kick Out!  Zmiana do ringu wchodzi The Viper i zaczyna obkopywać swojego rywala. Mamy przerwę i mamy promo Extreme Rules 2014, wracamy po reklamach a tam już w ringu Kane i jeden z braci Uso. Samoańczyk jest w narożniku.. Kane biegnie, ale nadziewa się na Big Boota! Uso skaczę jednak otrzymuje cios w locie. Zmiana z Batistą. Widzimy ataki w narożniku, i zmiana z Randallem, który przypina 1...2…Kick Out.  Obaj są już na nogach Samoańczyk odbija się od lin, ale Randy atakuje Drop Kickiem. Zmiana z Kane’m. Monster wykonuje Corner Cloteshline, po czym Side Slam!  Pin 1...2…Kick Out!  Zmiana z Ortonem. Uso zaskakuje Apex Predatora serią ciosów! Następnie odbicie od lin, ale błyskawiczny Power Slam od Ortona!  Randy jeszcze atakuje drugiego z braci Uso odwraca się i inkasuje Samoan Drop! Orton zmienia się z Kane'em, ale ten inkasuje Super Kick. Mamy zmianę do ringu wchodzi Daniel Bryan! Danielson wskakuje na narożnik i wykonuje Missile Front Drop Kick Kane'owi. Następnie Drop Kick dla Batisty. Kane biegnie na Bryana ten uchyla linę i Kane ląduje po za ringiem!  Daniel odbija się od lin i wykonuje Suicide Dive!  Batista i Orton atakują Daniela, ale z pomocą wbiegają bracia Uso, którzy skaczą na wszystkich! Każdy zaczął atakować swoich rywali i sędzia zakończył ten pojedynek, poprzez podwójne wyliczenie!

Zakończenie walki: Double Countout (Czas trwania pojedynku - 12:19)
Kane, Orton i Batista wychodzili górą w brawlu do czasu pojawienia się Shield. Randall i Animal razem uciekli na rampe a Kane został położony przez kolanko Daniela Bryana oraz przyjął Triple Powerbomb od Shield.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz